Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je ASA – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Administratief medewerker inkoop

ASA Professionals MIdden

Standplaats
Amsterdam
Opleidingsniveau
MBO 3/4
Uren per week
40
Dienstverband
Tijdelijk met uitzicht op vast
Vakgebied
Overig
Vacaturenummer
1AV0045063

Heb jij ervaring in de inkoop en ben jij beschikbaar voor een tijdelijke opdracht? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor onze opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar een administratieve inkoper voor in eerste instantie een periode van 3-6 maanden. Jij gaat aan de slag op de afdeling inkoop en bent verantwoordelijk voor het administratieve proces achter de ingekochte artikelen. Jij komt als 4e persoon op de afdeling en rapporteert aan de inkoopmanager. De artikelen die ingekocht worden op de afdeling zijn vooral artikelen die te maken hebben met een server maar kunnen ook bestaan uit kantoorartikelen zoals een bureaustoel.

Jouw taken bestaan onder andere uit:

  • Het controleren en archiveren van lopende bestellingen;
  • Het beoordelen van besteladviezen a.d.h.v. geproduceerde lijsten uit computersystemen;
  • Het administratief verwerken van de inkooporder;
  • Het opvragen van offertes;
  • Het contact onderhouden over lopende zaken met verschillende bestaande relaties. Dit gebeurd zowel telefonisch als schriftelijk maar kan in deze tijd ook via Teams gebeuren.

  • Jij hebt minimaal een afgeronde MBO of HBO opleiding, bij voorkeur in de richting van inkoop en logistiek;
  • Jij bent communicatief sterk en durf initiatief te nemen;
  • Jij hebt een goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Jij bent goed met MS office, ervaring met SAP is pré;
  • Jij hebt werkervaring in de inkoop, jij hebt bijvoorbeeld meerdere stages gelopen op een inkoopafdeling;
  • Jij woont in omgeving van Amsterdam of het is goed te bereiken voor jou.

Het bedrijf is een Nederlandse hostingprovider en een van de grootste spelers op dit gebied. Zij bieden een brede scala aan cloud hosting-oplossingen en is gehuisvest op één van de snelste en grootste wereldwijde netwerken.

  • Een salaris tussen de 2200 en 2450 euro op basis van ervaring;
  • Een tijdelijke fulltime baan, goed om jouw werkervaring op te bouwen;
  • Toegang tot Goodhabitz, een online platform met meer dan 100 verschillende trainingen;
  • Kans op verlening van de opdracht bij wederzijdse tevredenheid;
  • Wekelijkse of 4-wekelijkse uitbetaling.

Omdat de opdracht in 1e instantie tijdelijk is gaat het om een tijdelijk dienstverband.