Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Assistent Coördinator

ASA Amsterdam

Standplaats
Woerden
Opleidingsniveau
MBO 3/4
Uren per week
40
Dienstverband
Vast
Vakgebied
Logistiek
Vacaturenummer
1AV0017884

Ben jij de Assistent Coördinator die wij zoeken voor onze opdrachtgever?

Als Assistent Coördinator in dit enorme gebouw vragen we je om veel balletjes tegelijkertijd in de lucht te houden, met als hoogtepunt de sortering.
Uiteraard verwachten we van je dat je dit proces vlekkeloos laat verlopen, terwijl je de kwaliteit en productiviteit handhaaft en het liefst zelfs verbetert! Wij zoeken iemand met discipline, skills en een winnaarsmentaliteit.

Het totale team bestaat uit ongeveer 10-15 hard werkende mannen en vrouwen met verschillende achtergronden, waarvoor jij (mede)verantwoordelijk bent.

  • Je organiseert samen met de Coördinator het team op jou dienst en werkt iedere dienst weer naar het einddoel om alle pakketten klaar te hebben staan zodat onze chauffeurs op tijd met hun routes kunnen starten;
  • Bij de opdrachtgever vinden ze veiligheid zeer belangrijk, je zorgt dus dat je team de veilige werkmethoden op de juiste manier toepast en dat de werkplekken ten alle tijden geordend en opgeruimd zijn;
  • Je werkt nauw samen met de Coördinator om het gehele proces efficiënt en probleemloos te laten verlopen;
  • Al met al draag je actief eraan bij om te zorgen dat er een winning team staat, waar je goed mee blijft presteren.

  • We zoeken een serieuze collega die geen moeite heeft met regels en procedures. Sterker nog, een collega die deze regels en procedures ook kan uitdragen naar het team!
  • We zoeken iemand met ervaring in de logistiek en of leidinggevende kwaliteiten heeft
  • Time is money, dus je moet goed kunnen organiseren en plannen. Elk uur dat je kunt besparen door een verbetering in de productiviteit, is er één!
  • Naast je Nederlandse collega’s zijn er collega’s van allerlei nationaliteiten. We verwachten in ieder geval dat je Nederlands en Engels spreekt
  • Je beschikt over aantoonbare ervaring in een soort gelijke functie.

Dit bedrij is gespecialiseerd in innovatieve supply chain solutions en after sales servicemanagement. Met de verschillende businessunits verspreid over verschillende locaties in de Benelux zijn hun een onderneming die volop aan het groeien is. Als financieel gezond bedrijf werken zij met meer dan 1500 collega’s voor grote klanten, waarbij het verlenen van de juiste service centraal staat. De locatie van deze functie in in Woerden.

  • Een vast salaris van €1900,- bruto per maand o.b.v 40 uur
  • Vaste reiskostenvergoeding en een pensioenregeling
  • Een fulltime dienstverband met vast werk voor een langere periode
  • Na een periode van uitzenden kun je bij goed functioneren bij de opdrachtgever in dienst
  • 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek, maar alleen als je beloofd dat je na je vakantie weer met evenveel plezier terugkomt
  • Een open sfeer waar actief wordt geluisterd naar je ideeën en initiatief hoe we het beter kunnen doen
  • Allerlei (door)groeimogelijkheden, zowel binnen je eigen organisatie als buiten.