Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MiB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Cliënten service medewerker

ASA Professionals MIdden

Standplaats
Amsterdam
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
36
Dienstverband
Tijdelijk
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1628000793

Ben jij klantgericht, heb jij een groot empatisch vermogen en affiniteit met de zorg? Dan zijn wij per direct op zoek naar jou!

Onze opdrachtgever is een stichting binnen de gezondheidszorg met een belangrijke maatschappelijke doelstelling, het verzorgen van de drie bevolkingsonderzoeken (baarmoederhalskanker; borstkanker; en darmkanker).

Wij zijn per eind juni op zoek naar twee tijdelijke fulltime informatielijn medewerkers voor 36 uur per week tot in iedergeval 1 september 2019.

Jij gaat klaar staan voor vragen ten behoeve van de drie bevolkingsonderzoeken (baarmoederhalskanker; borstkanker; en darmkanker).

Je werkzaamheden omvatten:

  • Het bemensen van de informatietelefoon, beantwoorden van vragen of zorgen voor doorgeleiding van vragen;
  • Verzenden van informatiemateriaal naar aanleiding van vragen;
  • Het verzetten van afspraken van cliënten;
  • De verzette afspraak in het systeem invoeren en dit schriftelijk bevestigen met een standaardbrief aan de cliënt;
  • Het afhandelen van eventuele correspondentie en toezending van informatiemateriaal naar aanleiding van de gestelde telefonische vragen;
  • Ondersteuning bij kopieer- en mailingwerkzaamheden;
  • Het archiveren van relevante informatie ten behoeve van de afdeling.

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Dienstverlenend en verantwoordelijk;
  • Klantenservice ervaring is een pré;
  • Kennis en ervaring met Microsoft-Office;
  • Klantvriendelijk, goede luisteraar, accuraat;
  • Empathisch, genuanceerd, netjes, vriendelijk;
  • Uitstekende beheersing (schriftelijk+grammaticaal) van de Nederlandse taal.
  • Heeft geen vakanties gepland staan tot 31/08.

Een stichting binnen de gezondheidszorg in Amsterdam.

  • Een interessante functie in een organisatie met een belangrijk maatschappelijke doelstelling;
  • Een tijdelijke positie tot in ieder geval 1 september 2019;
  • Salaris: €11,73 bruto per uur;
  • Reiskostenvergoeding van 0,19 cent per km.
  • Een fulltime baan voor 36 uur waarbij je om de week dinsdag, woensdag of donderdag vrij kunt nemen. (5 om 4 constructie)
  • Locatie: Amsterdam Zuid-Oost, 2 minuten loopafstand van station Bijlmer-Arena.