Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Commercieel binnendienst medewerker

ASA Nijmegen

Standplaats
Nijmegen
Opleidingsniveau
MBO
Uren per week
40
Dienstverband
Vast
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0003321

Met deze full time en vaste baan zit je voor een lange tijd goed! Je hebt met name telefonisch contact met zowel potentiële als huidige zakelijke klanten én partners met uiteenlopende vragen over bijvoorbeeld lopende aanbiedingen, overstapservice, verhuizingen, meterstanden en het beëindigen van contracten. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, geef jij de klant altijd de juiste informatie over onze diensten. Op basis van jouw enthousiaste en klantgerichte houding ben je in staat de klanttevredenheid hoog te houden. Als commercieel binnendienst medewerker ben je daarnaast ook verantwoordelijk voor het beheren en wijzigen van contracten in ons zelf ontwikkeld CRM-systeem. Deze functie biedt je alle ruimte om jezelf als medewerker te ontplooien en je verder te ontwikkelen.

Verder ben je verantwoordelijk voor:

  • Het verwerken van klantmutaties;
  • Het inrichten en beheren van complexe klantcontracten;
  • Ondersteunen van accountmanagers bij het verkoopproces;
  • Telefonische aftersales, waaronder het verlengen van bestaande klanten;
  • Het telefonisch en per e-mail opvolgen van offerte aanvragen van (potentiële) klanten;
  • Het accuraat en tijdig verwerken van offertes en orders • Het zorgen voor een optimale klanttevredenheid;
  • Deelnemen in projectgroepen om de customer journey te optimaliseren.

Jij hebt:

  • Minimaal afgeronde MBO opleiding;
  • Ervaring in telefonische aftersales en/of klantenservice;
  • Ervaring met het verwerken en beheren van contracten;
  • Ervaring met administratieve afhandelingen in een CRM-, of klantsysteem;
  • Inhoudelijke kennis over de energiemarkt is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je woont in regio Nijmegen/Arnhem.

Verder ben je accuraat - resultaatgericht - ondernemend - proactief – klantgericht – flexibel.

Onze opdrachtgever draagt bij aan een duurzame toekomst en helpen consumenten met hun keuze voor energie. Ze investeren in samenwerkingen met de opwekkers van nieuwe energie en helpen de aanpakkers die verantwoordelijkheid nemen en zich vandaag actief inzetten voor morgen.

  • Vast werk en een fulltime plek in een gedreven, ambitieus en inspirerend team;
  • Een prettige, leerzame en flexibele werkomgeving met doorgroeimogelijkheden;
  • Een verantwoordelijke en afwisselende functie;
  • Een marktconform salaris met bijpassende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een contract voor 32-40 uur per week (vast dienstverband)
  • Een marktconform salaris tussen €2100 en €2500 bruto.