Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Coördinator Logistiek

ASA Hospitality

Standplaats
Vianen
Opleidingsniveau
MBO
Uren per week
40
Dienstverband
Tijdelijk met uitzicht op vast
Vakgebied
Logistiek
Vacaturenummer
1AV0017863

Als Coordinator Logistiek ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van jouw logistieke team en alle werkzaamheden op deze afdeling. Je wordt aangestuurd en legt verantwoording af aan de Depotmanager.

Tot jouw takenpakket behoren:

  • Verantwoordelijk voor het werkproces in jouw shift
  • Realistische verbeter doelstellingen opstellen en voorwaarden creëren waarbinnen deze gemaakt kunnen worden
  • Implementeren van verbeteringen in de huidige processen (continu verbeteren)
  • Verlagen van de interne logistieke kosten
  • Personeelsplanning maken aan de hand van de werkplanning
  • Aansturen, monitoren en motiveren van logistieke medewerkers op een pro-actieve wijze
  • Werkbesprekingen voorzitten
  • Bewaken van je persoonlijke KPI’s en van de afdeling via het dashboard
  • Deelnemen aan de operationele uitvoering, namelijk het ontvangen, verzendklaar maken en verzenden van goederen
  • Werkzaamheden in het kader van orde en netheid
  • Zorgdragen voor de veiligheid van het pand, goederen en medewerkers

Je bent daarnaast verantwoordelijk voor:

  • Uitvoeren van bovenstaande taken conform de geldende werkinstructies in ISO en het up to date houden van deze instructies
  • Bewaken van de kwaliteit en kwantiteit van de werkzaamheden en overeengekomen SLA’s: doel en resultaat bewust werken
  • Zorgdragen voor continuïteit van de werkzaamheden
  • Zorgen voor naleving en uitvoering van taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden
  • Kosten en budgetten bewaken
  • Zorgen voor een sluitende overall administratie van in- en uitgaande goederenstromen
  • Toezicht houden op afdeling logistiek met betrekking tot toetreding van derden
  • Bewaken van veiligheid medewerkers

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau
  • Transport en logistiek zit in je DNA
  • Leidinggevende ervaring, overtuigingskracht en probleemoplossend vermogen
  • Jij bent fulltime beschikbaar (40 uur per week)
  • Zeer zeker geen 9 tot 5 mentaliteit in deze 24/7 operatie en de bereidheid om in een 4-ploegensysteem te werken
  • Hands-on mentaliteit en stressbestendig
  • Je bent communicatief sterk: zowel de Nederlandse, als de Engelse taal ben je machtig
  • Een initiatiefrijke, resultaatgerichte teamplayer

Je komt te werken bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in innovatieve supply chain solutions en after sales servicemanagement. Met de diverse businessunits verspreid over verschillende locaties in de Benelux is het een onderneming die volop aan het groeien is. Als financieel gezond bedrijf werken we met meer dan 1500 collega’s voor grote klanten, waarbij het verlenen van de juiste service centraal staat.

Het depot in Vianen (Utrecht) is goed bereikbaar vanuit diverse grote steden als Den Bosch, Amersfoort, Ede en Nieuwegein.

  • Salaris: €2145 bruto per maand
  • Reiskostenvergoeding tot €6 per dag
  • Toeslag voor ploegendiensten
  • Vast werk voor 40 uur per week
  • Tijdelijk fulltime dienstverband met uitzicht op een vast dienstverband bij wederzijdse tevredenheid
  • Open sfeer waar actief geluisterd wordt naar je ideeën en initiatieven hoe we het beter kunnen doen
  • Volop (door)groeimogelijkheden