Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je ASA – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Customer Service Medewerker

ASA Groningen

Standplaats
Groningen
Opleidingsniveau
MBO 3/4
Uren per week
32
Dienstverband
Tijdelijk met uitzicht op vast
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0022540

Als helpdesk medewerker ondersteun jij klanten met hun vragen over bestellingen, garantie, software en betalingen. Dit kan over alle hardware producten zijn van dit elektronica merk. Iedere klant heeft weer een andere vraag, waardoor elk telefoongesprek anders is.

Door middel van een betaalde training van 3 weken, wordt je meegenomen in alle facetten van de functie. Na deze training weet je alles over de systemen, veel gestelde vragen en de producten.
Aangezien de functie en het product een internationaal karakter heeft, wordt de training volledig in het Engels gegeven. Daarom is het ook belangrijk dat je dit goed onder de knie hebt.

De eerstvolgende startdatum voor de training is op 2 november 2020. Hiervoor maken wij ook nog even graag kennis met je, om je daarna voor te kunnen stellen bij de organisatie. Zij nodigen je dan uit voor een kennismakingsgesprek op locatie of via de digitale weg.

Word jij blij van elke keer een gesprek te voltooien met een tevreden en blije klant? Dan heb ik jouw functie nu beschikbaar!

Let op: een technische vaardigheidstest en persoonlijkheidstest is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

  • Je bent voor minimaal 32 uur per week beschikbaar, met mogelijkheden tot uitloop naar 40 uur per week;
  • Het is voor jou geen probleem om 's avonds en in het weekend te werken;
  • In verband met het internationale karakter van de organisatie en het project, is het belangrijk dat je naast de Nederlandse taal ook de Engelse taal onder de knie hebt;
  • Heb je een oprechte interesse in elektronische producten en technologie? Dan is dit een pré;
  • Je bent leergierig, pakt graag taken met beide handen aan, je bent proactief en bent flexibel;

De organisatie houdt zich bezig met verschillende projecten voor klantenservice afdelingen, voor diverse bedrijven. Hierbij moet je denken aan energiemaatschappijen, telecom organisaties en elektronica giganten.

  • Een bruto uurloon van €10,82 (bij 18 jaar en ouder), exclusief 8,33% vakantiegeld;
  • De mogelijkheid om een bonus te behalen op regelmatige basis, welke kan oplopen tot €180,- netto! Dit wordt gebaseerd op jouw klanttevredenheid en algemene prestratie op de werkvloer;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding als je meer dan 10 kilometer van het kantoor in Groningen woont. Zowel OV en eigen vervoer worden hierin meegenomen;
  • Je hoeft nooit lang te wachten op jouw loon, aangezien wij wekelijks op vrijdag uitbetalen.
  • De mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen via GoodHabitz, met meer dan 100 online trainingen;