Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Customer servicemedewerker Total Gas en Power

ASA Amsterdam

Standplaats
'S-Gravenhage
Opleidingsniveau
MBO 3/4
Uren per week
32
Dienstverband
Tijdelijk
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0044250

We hebben een uitdagende functie bij de Customer Service afdeling van de Total Gas & Power. Je gaat werken op de afdeling MKB – zakelijke energie markt. Je gaat (complexe) vraagstukken beantwoorden en oplossen over energie contracten per telefoon en mail. Daarnaast registreer je alles in de systemen. Deze functie kan je voorlopig vanuit huis uit uitvoeren, zodra de versoepelingen het toelaten is het werk op kantoor in Den Haag.

Je bent samen met je team verantwoordelijk dat je alle vraagstukken van klanten goed beantwoord. Je hebt daarom ook veel contact met IT, Sales en Finance. Meedenken in processen is daarin een must. Ook is het van belang dat je minimaal een MBO niveau 4 opleiding doet of hebt afgerond en dat je ervaring hebt in de klantenservice.
Daarnaast ben je:

  • Zelfstandig en oplossingsgericht
  • Stressbestendig
  • Een echte teamplayer
  • Goed in Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift
  • Beschikbaar voor 32-40 uur per week
  • Per direct beschikbaar

Je gaat aan de slag voor Total Gas & Power als customer service medewerker. Het is een snelgroeiende organisatie en hun doel is om een bijdrage te leveren aan de energietransitie.

Het team in Den Haag is dynamisch en leuk en bestaat uit ongeveer 24 collega’s, teamleider en de Customer Care Manager.

  • Een leuk en interessant werkbedrijf
  • Een fijne werksfeer
  • Salaris is tussen de €12,37 & €12,89 per uur op basis van ervaring
  • Je bouwt verlofdagen op en krijgt 8,33% vakantiegeld
  • Een fulltime functie voor een tijdelijk dienstverband
  • Wekelijkse of 4-wekelijkse uitbetaling

Al enthousiast geworden? Solliciteer dan via de onderstaande button.