Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Hoofd Faciliteiten & Algemene Zaken

ASA Professionals MIdden

Standplaats
Schiphol
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
40
Dienstverband
Vast
Vakgebied
Management
Vacaturenummer
1AV0023480

Ben jij goed in het organiseren en pas jij je makkelijk aan aan verschillende situaties? Kan jij als geen ander goed omgaan met hectiek? Dan is deze functie jou op het lijf geschreven!

Het team faciliteiten & algemene zaken bestaat uit twee facilitaire medewerkes, een project coördinator algemen zaken, een technische dienst en het receptieteam. De hoofd faciliteiten en algemene zaken rapporteert rechtstreeks aan de division manager HR & GA.

De persoon die wij zoeken werkt fulltime en is verantwoordelijk voor de uitvoering van alle facilitaire zaken voor ca. 270 medewerkers verdeeld over drie gebouwen.

Belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Verantwoordelijk voor de afdelingen receptie, catering, beveiliging, evenementen, facilitaire helpdesk en interne verhuizingen;
  • Ook draai je eigen projecten en onderhoud je contact met leveranciers;
  • Plannen en coördineren van onderhoudsservice en reparaties. Alle wettelijke vereisten zoals licentiewetten, milieuzorg, gezondheids- en veiligheidsactiviteiten, beveiligingsnormen en andere wettelijke voorschriften moeten ten alle tijden up-to-date zijn;
  • Ook lever je input aan de divisiemanager over het jaarlijkse operationele budget en prognoses met betrekking tot de eigen projecten.
  • Maandelijks budget en facturen monitoren;
  • Ontwikkelen, implementeren en bewaken van beleid en procedures voor facilitaire activiteiten en de ‘soft services’;
  • Het team ondersteunen in hun dagelijkse werk, advies geven en hen coachen.

Deze functie is uitermate geschikt voor iemand met ervaring in een facility / technische werkomgeving. Iemand die de verwachtingen van de klant kan coördineren, met inachtneming van de richtlijnen en normen voor faciliteiten. Meerdere prioriteiten in evenwicht brengen en aan nieuwe situaties aanpassen. Belangrijk daarbij is dat de lead zelf ook operationele werkzaamheden uitvoert.

  • Hbo/bachelor opleiding, bij voorkeur in de richting van facilitair management;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring (hbo-niveau) in vergelijkbare werkomgeving en functie;
  • Ervaring in projectmanagement;
  • Sterke organisatorische vaardigheden;
  • Interpersoonlijke-, relatieopbouwende- en onderhandelingsvaardigheden;
  • Klantgericht;
  • Rijbewijs B;
  • Goede werkvaardigheden met alle Microsoft Office-softwareprogramma's;
  • Vloeiend in zowel Engels als Nederlands.

Een internationale organisatie in de motor branche, gevestigd in Schiphol-Rijk.
Goed te bereiken via Rotterdam, Amsterdam en Utrecht.

  • Een marktconform salaris afhankelijk van opleidings- en werkervaring (€3118 - €3700 bruto per maand);
  • Internationale omgeving waar je kunt leren en ontwikkelen;
  • Een contract voor bepaalde tijd;
  • Professionele A-merk organisatie;
  • Onafhankelijke, verantwoordelijke en uitdagende functie;
  • Goede arbeidsvoorwaarden:
  • 13e maand betaling
  • Reiskostenvergoeding
  • Mobiel en laptop