Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandtype doc,docx,pdf van max 1,5MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Facility & Huisvesting Coordinator

ASA Professionals MIdden

Standplaats
Schiphol
Opleidingsniveau
HBO
Vakgebied
Techniek
Vacaturenummer
1628000747

Onze opdrachtgever in Schiphol (goed bereikbaar vanaf omgeving Amsterdam), een wereldbekende speler in de motor branche, is per direct op zoek naar een vaste, fulltime Facility Coordinator. Het facility team is verantwoordelijk voor alle facilitair gerelateerde onderwerpen voor 280 werknemers verspreidt over 70.000m2 kantoorruimte, jouw focus ligt op de 'hard services' kant van facility. Kortom, de perfecte organisatie voor jou als jouw hart sneller gaat kloppen van een facilitaire functie!

  • Jouw eigen technische projecten managen en in contact staan met leveranciers en aannemers;
  • Het plannen en coördineren van al het onderhoud, verbouwingen en reparaties op de locaties in Schiphol-Rijk (gebouwen, terrein, technische installaties, etc) binnen het budget;
  • Het coördineren van alle facilitair gerelateerde activiteiten zodat deze binnen de geplande tijd en budget voltooid worden;
  • Ervoor zorgen dat het hele terrein voldoet aan de wettelijke verplichtingen op het gebied van, licenties, milieu, gezondheid en veiligheid, beveiliging en andere wettelijke normen;
  • Input geven aan de Divisie Manager op het gebied van het jaarlijkse budget & forecasts over jouw projecten. Jij houdt het budget in de gaten op maandelijkse basis en de binnenkomende facturen;
  • Het ontwikkelen, implementeren en monitoren van beleid en procedures voor facilitair gerelateerde activiteiten.

Deze positie is erg geschikt voor iemand met ervaring in een facilitaire/technische werkomgeving. Iemand die klantverwachtingen kan managen en tegelijk de facilitaire richtlijnen en standaarden hanteert met de focus op de 'hard services' kant van facility. Jij kunt meerdere prioriteiten balanceren en je snel aanpassen aan nieuwe situaties.

Onze ideale kandidaat:

  • Is in het bezit van een HBO diploma (bij voorkeur op het gebied van techniek of facility);
  • Heeft minimaal 5 jaar werkervaring op HBO niveau in een soortgelijke werkomgeving en positie;
  • Heeft ervaring in bouwkundig project management en de nodige technische kennis;
  • Is in het bezit van sterke organisatie skills;
  • Is communicatief sterk, sociaal, is goed in het bouwen van relaties en bezit over de nodige onderhandelingsvaardigheden;
  • Is klantgericht;
  • In het bezit van een rijbewijs B;
  • Kan goed overweg met Microsoft Office programma’s;
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge beheersing van zowel Nederlands als Engels.

Het Europese hoofdkantoor van een wereldwijd bekende speler in de automotive branche, een A-merk!

  • Een internationale werkomgeving waarin je kunt leren en ontwikkelen;
  • Professionele A-merk organisatie;
  • Een fulltime, vaste functie;
  • Een salaris op basis van jouw ervaring tussen 2400 - 3500 euro o.b.v. 40 uur;
  • Reiskostenvergoeding, van 0,19 cent per km of OV vegoeding;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.