Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Frontoffice medewerker

ASA Deventer

Standplaats
Deventer
Opleidingsniveau
MBO
Uren per week
20
Dienstverband
Tijdelijk
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1623000765

Wil jij in September werken ‘wanneer jij wil’ als administratief ondersteuner.
Wij zoeken voor de maand september kandidaten die telefonisch en administratief willen uitvoeren. Je werktijden zijn van 17:00 tot 21:00.  Mocht je meer uren willen maken mag je ook vanaf 13:00 beginnen tot 21:00.

Je houdt je in deze afwisselende functie bezig met telefonische zaken. Alle telefoontjes die je binnen krijgt verwerk je in het systeem. Dit doe je op klantvriendelijke en behulpzame manier.

  • Beheersing van de Nederlandse taal
  • MBO werk en denkniveau;
  • Je bent communicatief ingesteld, klantvriendelijk en servicegericht en je werkt zelfstandig en gestructureerd;
  • Je bent stressbestendig en oplossingsgericht;
  • Je hebt ervaring met het gebruik van verschillende computersystemen;
  • Je bent een teamplayer;
  • Je bent woonachtig in omgeving Deventer (bv. Apeldoorn, Zutphen, Arnhem of Zwolle).
  • Je werkt van 17:00 tot 21:00 (als je meer wil werken is dat mogelijk)

  • Een leuke uitdagende baan binnen een dynamische, plezierige en professionele werkomgeving.
  • Een salaris van €10,00 bruto per uur. Met toeslagen tot 75% extra op je bruto salaris wanneer je in de avond werkt;
  • 8 % vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding (max. €6,- per dag) en parkeergelegenheid;
  • Persoonlijke begeleiding;
  • Keuze uit ruim 100 gratis online trainingen via een account van GoodHabitz;
  • In eerste instantie een tijdelijk dienstverband, maar op termijn is vast werk / contract voor onbepaalde tijd bij VHD mogelijk

VHD is gespecialiseerd in het organiseren van hulp na incidenten in binnen- en buitenland, het geven van advies of het verzorgen van klantcontact. Dit doen wij uit naam van tal van organisaties. Niet alleen in noodgevallen, maar ook met alledaagse situaties kunnen klanten 24/7 bij ons terecht.
Wij bieden een uitgebreid pakket aan diensten op het gebied van mobiliteit, zorg, reparatie & onderhoud en 24/7 klantcontact. Maar hoe divers de hulpvraag en oplossing ook zijn, ze hebben allemaal hetzelfde uitgangspunt: bij VHD staat HULP centraal.

VHD werkt onder andere voor:
schadeverzekeraars, zorgverzekeraars, volmachtkantoren, winkelketens (retail), woningbouwverenigingen, autofabrikanten, autoleasebedrijven, autodealerholdings, zorginstellingen en overheidsinstanties.