Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Frontoffice Medewerker Parttime

ASA Professionals Noord

Standplaats
Amsterdam
Opleidingsniveau
MBO 3/4
Uren per week
24
Dienstverband
Tijdelijk met uitzicht op vast
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1AV0013829

Ben jij op zoek naar een leuke en afwisselende baan als Front Office Medewerker bij een organisatie de wereldwijd bekend is? Dan is deze Parttime functie( 24 uur/ 3 dagen per week) iets voor jou!

In deze functie ondersteun je 2 afdelingen van het bedrijf in verschillende frontoffice werkzaamheden.
Je beantwoordt diverse vragen die binnenkomen vanuit de mailbox. Dit zijn veelal vragen over de verschillende evenementen die gehouden worden, vergaderingen die plaatsvinden van verschillende relaties/bedrijven en bestelde tickets van evenementen.
Daarnaast ben je telefonisch bereikbaar voor het beantwoorden van 1e lijns vragen van vershillende relaties.

Je staat er natuurlijk niet alleen en voor vragen kun je altijd jouw collega's raadplegen.
Het betreft in eerste instantie een tijdelijk contract met uitzicht op verlenging.

Mocht je meer informatie willen ontvangen, dan kun je contact opnemen met:

Gido ter Horst
Recruitment Consultant ASA Professionals
Bereikbaar: 06-18201785
recruitment-noord@asatalent.nl

Je bent 3 dagen beschikbaar;
· Je beschikt over een minimaal afgeronde MBO opleiding;
· Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring, bij voorkeur in de evenementenbranche;
· Je hebt ervaring met klantencontact;
· Je hebt ervaring met administratieve werkzaamheden;
· Je werkt zeer nauwkeurig en bent oplossingsgericht;
· Je beschikt over uitstekende communicatieve en luistervaardigheden;
· Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
· Je hebt goede kennis van MS Office / Outlook;
· En natuurlijk ben je (klant)vriendelijk en behulpzaam!

Deze organisatie is wereldwijd bekend en gevestigd in Amsterdam
Naast sportevenemten biedt deze organsiatie ook mogelijkheden voor verschillende Evenementen en Dancefeesten.

. Naast een leuke baan in een dynamische wereld krijg je het volgende:

  • Een goed basissalaris tussen € 1950,- en € 2200,- o.b.v. een 40 urige werkweek;
  • Goede reiskostenvergoeding;
  • Je gaat werken in een inspirerende omgeving met gezellige en behulpzame collega's;
  • Geregeld leuke evenementen;
  • Uiteraard behoort de vrijdagmiddagborrel er ook bij!