Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Inkoop Assistent games hardware

ASA Nijmegen

Standplaats
Nijmegen
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
40
Dienstverband
Tijdelijk met uitzicht op vast
Vakgebied
Commercieel
Vacaturenummer
1AV0031880

Als inkoop assistent ben jij de schakel tussen klanten-en jouw collega's op de verkoop-afdeling. Het bedrijf waarvoor je werkt is gevestigd in Nijmegen, maar door Corona werk je voornamelijk thuis. Je start je week met het versturen van rapportages naar je collega's en klanten. In deze rapportages staan data van nieuwe (game-elektronica)releases en cijfers van het verkoop aantal. Als deze taak is voltooid bekijk je de gezamenlijke mailbox van je afdeling, je probeert zoveel mogelijk mails zelf te beantwoorden en op te lossen. Lukt dit niet? Dan stuur je de mail door naar de juiste contactpersoon. De onderwerpen van de mails kunnen gaan over levertijden van bestellingen, producten of klachtenbehandeling.

Jij hebt die communicatie-skills die nodig zijn om als eerste aanspreekpunt te fungeren. Je dag vult zichzelf met adhoc-werk, waardoor elke dag anders is. Je bent stressbestendig en kunt snel kunnen schakelen. Je komt te werken in een jong zelfsturend team. Je bent vrij in je werkzaamheden, maar er wordt wel veel van je verwacht.

Verder zijn je taken:

  • Het bewaken, bijwerken en reclameren van levertijden van orders;
  • Je zorgt voor een correcte afhandeling van defecten en commerciële retouren;
  • Overleg plegen met leveranciers m.b.t. onjuistheden in de goederenstromen;
  • Content en product database beheren en bijwerken;
  • Orders aanmaken en verwerken i.o.m. de Product Manager

Jij bent/hebt:

  • HBO denk- en werkniveau ;
  • Goede kennis van Excel;
  • Doortastend, flexibel en stressbestendig;
  • Aandacht voor detail;
  • Communicatief vaardig en goede kennis van de Engelse en Nederlandse taal.
  • Ervaring in inkoopgerelateerde functies (of administratief medewerker

De organisatie is opgericht in 1995 en sindsdien is uitgegroeid tot een van de grootste retail- en e-tail distributeurs van pc accessoires, consumentenelektronica, software en games in de Benelux.

Het bedrijf heeft een groot assortiment. Ook heeft het bedrijf exclusieve producten die alleen zij verkopen. Het leveren van nieuwe- als back catalogue producten is een belangrijke rol die zij vervullen voor hun klanten. De organisatie heeft een nauwe samenwerking met haar leveranciers en ze bieden diverse pr- en marketing mogelijkheden voor promotie van zowel product als label.

Je toekomstige collega's zijn gedreven en gemotiveerd. De gemiddelde leeftijd van het team is ongeveer 35 jaar. De sfeer van je toekomstige werkplek is informeel en open. Kledingvoorschriften? Casual, maar netjes.

Hou jij ervan om hard te werken en een eerste aanspreekpunt te zijn? Ben jij commercieel ingesteld? Stressbestendig? Dan komen wij graag in contact met jou!

  • De functie van inkoop assistent(e) is per direct;
  • Fulltime functie van 40 uur;
  • Salaris ligt tussen de €1900,- en €2100,- bruto per maand, afhankelijk van werkervaring;
  • Je komt direct in dienst bij de opdrachtgever;
  • Doorgroeimogelijkheden bij goed functioneren;
  • 23 vakantiedagen
  • 3 tot 5 extra vastgestelde vakantiedagen i.v.m. speciale feestdagen waar dit bedrijf rekening mee houdt
  • Ziektebonus. Ben je niet meer dan 2 keer ziek per jaar? dan ontvang je 3 extra vakantiedagen!
  • Een fijne en informele werksfeer waar je jezelf kunt zijn.