Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Inkoopassistent

ASA Professionals MIdden

Standplaats
Noordwijkerhout
Opleidingsniveau
MBO
Uren per week
40
Dienstverband
Vast
Vakgebied
Logistiek
Vacaturenummer
1628000790

Houd jij graag het overzicht? Ben jij accuraat en analytisch sterk? Krijg jij inergie van inkoopbeheer? LEes dan snel verder!

Voor internationale organisatie in Noordwijkerhout ben ik per direct op zoek naar een inkoopassistent. De opdrachtgever die actief is in een woonbranche heeft een afdeling waar waarbij klanten met maatwerk wensen terecht kunnen. Waar de ene afdeling collectie met de klantsamenstellen, vorm jij de steun en toeverlaat van de afdeling op het gebied van orderverwerking, inkoop van goederen, levertijdbewaking tot aan de goederenontvangst bij de klant, Aan jou de taak om, in samenwerking met jouw internationale collega`s, het gehele proces perfect te laten verlopen.

Jouw dagelijkse werk bestaat uit het verwerken en registeren van productinformatie in het CRM systeem, het verwerken en opvolgen van inkoop- en verkooporders, het genereren en versturen van verschepingsdocumenten en het aanleveren van correcte labeling.

De gehele dag sta je in contact met anderen, zowel intern als extern: klanten, leveranciers (veelal per e-mail), maar ook intern heb je contact met de afdeling Finance om te zorgen voor een tijdige facturatie. Je komt te werken binnen een team van 5 medewerkers en rapporteert aan de Manager Key Accounts.

Je hebt minimaal HBO werk -en denkniveau;
Je hebt aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
Je heb een goede beheersing van Microsoft Office. Uitgebreide kennis van Excel is een pre.
Je bent bekend met het werken in een internationale omgeving;
Je laat je niet uit het veld slaan door klanten, leveranciers en managers;
Je bent in bezit van een auto. Locatie is met openbaar vervoer moeilijk te bereiken en brengt met openbaar vervoer veel reistijd met zich mee.

Onze opdrachtgever die bekend is in het hoog segment als het gaat om woonartikelen voor bedrijven. Het bedrijf is dynamisch en vooruitstrevend. Zij staan voor kwaliteit en dragen dit graag uit aan de buitenwereld. Zij zijn goed te bereiken met de auto via Leiden, Noordwijk, Hoofddorp, Nieuw Vennep.

Als inkoopassistent maak jij deel uit van een innoverende en sterk groeiend bedrijf op internationaal niveau.
Het gaat om een fulltime functie en je komt meteen in dienst bij het bedrijf zelf met een contract voor bepaalde tijd.