Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MiB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Junior Financieel Administratief medewerker

ASA Amsterdam

Standplaats
Hoofddorp
Opleidingsniveau
MBO
Uren per week
40
Dienstverband
Tijdelijk
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1602001424

Maandochtend om 8.30 uur loop je het gebouw binnen; een nieuwe werkdag staat op het punt om te beginnen.
In de kantine pak je een kopje koffie om jou dag mee te beginnen en evalueer je het weekend nog even met je collega's.

De eerste telefoontjes en mailtjes komen binnen. Je staat debiteuren vriendelijk te woord en legt tegelijkertijd de gesprekken vast in het AFAS systeem. Dan begint je eigen werk en gaan je aan de slag met het opstellen van de facturatie en beoordeel je deze nauwlettend op de juistheid. Jij stelt de prioriteiten en zorgt ervoor dat alles tijdig wordt opgesteld, verwerkt en verstuurt.

Werkzaamheden

  • Verkoopfacturen opstellen, verwerken en versturen in AFAS
  • Het verzamelen van facturatiegegevens deze beoordeel je deze op juistheid, volledigheid en tijdigheid
  • Het invoeren, verwerken en vastleggen van gegevens in AFAS
  • Het controleren en verwerken van urenoverzichten
  • Telefonisch een duidelijk uitleg kunnen geven over verstuurde facturen
  • Het boeken en controleren van inkoopfacturen

Nauwkeurig, precisie, analytisch zijn de woorden die jou het best omschrijven.
Jij haalt plezier uit cijfers en facturen, ofwel data op de juiste manier te verwerken.

Ook een representatieve uitstraling en proactieve houding vinden wij in deze functie belangrijk.

  • Je bent in het bezit van een mbo 4 diploma (financiële of administratieve richting is een pré);
  • Je hebt 1-2 jaar werkervaring in de (financiële) administratie;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift, Engels is een pré;
  • Je hebt goed communicatieve vaardigheden;
  • Je woont in (omgeving) Hoofddorp.

Deze organisatie bemiddeld professionals bij het vervullen van uitdagende opdrachten bij verschillende opdrachtgevers in Europa. Zij hebben verschillende labels binnen Nederland en België.
Ze adviseren hun klanten over hun inhuurbeleid, bemiddelen professionals en regelen contracten facturatie. De organisatie kent een laagdrempelige cultuur en zijn erg toegankelijk voor hun werknemers en klanten.
Naast de goede arbeidsvoorwaarden, bieden zij veel doorgroeimogelijkheden binnen en buiten de organisatie.
Daarnaast geven zij te gekke feesten en organiseert hun personeelsvereniging leuke uitjes .
Aan de gezondheid wordt ook gedacht, er staat elke dag vers fruit voor de werknemers klaar.

  • Een salaris van 11,- EUR bruto per uur;
  • 8% vakantietoeslag;
  • Een tijdelijke baan voor 3 maanden waar jij relevante werkervaring op kan doen;
  • Wekelijkse uitbetaling op vrijdag;
  • Een fulltime dienstverband
  • Toegang tot verschillende online trainingen van GOODHABITZ.