Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Klantadviseur

ASA Hospitality

Standplaats
Capelle aan den IJssel
Opleidingsniveau
MBO
Uren per week
40
Dienstverband
Tijdelijk met uitzicht op vast
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0013115

Ben jij oplossingsgericht en heb jij affiniteit met schadeprocessen? Laat ons jou enthousiast maken!

De klant mag bij jou altijd rekenen op een optimale service en een hersteloplossing passend bij de behoefte. In deze vaste fulltime functie in de regio Rotterdam/Den Haag, specifiek in Capelle aan de IJsel ben jij het aanspreekpunt voor bewoners, aannemers en woningcorporatie medewerkers gedurende het proces. Dit kunnen uiteenlopende schades zijn in en om het huis; van een krakende deur tot lekkage. Als een klant jou belt kun jij hem met jouw sterke communicatieve vaardigheden effectieve vragen stellen om de urgentie te achterhalen waardoor de klant efficiënt geholpen is. Met jouw servicegerichte houding hangt de klant naar tevredenheid op. Jij toont initiatieven en zal ook de herstelbedrijven opdracht geven om de oplossingen te bedenken.
Werkzaamheden en verantwoordelijkheden hierbij zijn:

  • Verwachtgingsmanagement: Je zorgt ervoor dat de klant zich begrepen voelt en dat na het eerste telefoon gesprek duidelijk is wat de verwachtingen zijn voor alle partijen;
  • De keuze voor de maatwerkoplossing is altijd kosten efficiënt en snel te realiseren;
  • Jij bereikt overeenstemming tussen betrokken partijen voor de afronding van een schade (zowel intern als extern);
  • De verwerking van het schade proces en overige communicatie is altijd volledig en geregistreerd in het dossier;
  • Je werkt aan een voortdurende persoonlijke verbetering, zodat jij de zakelijk dienstverlening optimaal kan blijven uitvoeren;
  • Jouw doel is namelijk een hoge klant tevredenheid score.

  • Je bent beschikbaar van maandag t/m vrijdag tijdens kantoor uren;
  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding / HBO denkniveau (denk aan; klantmedewerker, administratief, dienstverlener);
  • Je hebt reeds ervaring met klantcontact bij bv. een klantenservice, alarmcentrale, callcenter of als customer service medewerker;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je hebt een proactieve houding, inlevingsvermogen, je bent communicatief vaardig en neemt graag het initiatief voor verbeteringen;
  • Je bent het gewend om met systemen te werken;
  • Je hebt jouw WFT basis afgerond.

Je gezondheid, een fijn thuis, de continuïteit van je onderneming, de mogelijkheid om te kunnen gaan en staan waar je wilt. Bij CED begrijpen we wat voor mensen en bedrijven van waarde is. Want achter elke schade zit een betekenisvol verhaal. Jij herkent jezelf in onze kerncompetenties: ondernemend & slagvaardig, innovatief & vernieuwend, persoonlijk & servicegericht.

  • Een goed salaris met een bandbreedte van € 1.717,06 - € 2.073,28, (bruto per maand);
  • Reiskostenvergoeding: 11 cent per km of volledige OV vergoeding (vanaf 10km - max 30 km per enkele reis);
  • Startdatum: nader te bepalen in overleg met CED;
  • Dienstverband: 6 maanden met de mogelijkheid tot verlening / onbepaalde tijd.

Bij CED werken we elke dag aan waarde voor onze klanten. Maar wij willen ook van waarde zijn voor onze medewerkers. Daarom krijg je bij ons alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en om mee te denken over hoe we onze klanten nog beter kunnen helpen bij alle mogelijke gebeurtenissen rond bezit, mobiliteit en vitaliteit. En dat alles binnen een bijzonder aangenaam werkklimaat. Jouw bijdrage aan de tevredenheid van onze klanten waarderen we met uiteenlopende kansen voor groei, met een marktconform salaris en met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Daarnaast krijg je een contract voor bepaalde tijd, met de kans voor een vaste aanstelling bij goed functioneren.