Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Klantadviseur / 28-40 uur

ASA Nijmegen

Standplaats
Nijmegen
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
32
Dienstverband
Vast
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0003803

Ben jij die enthousiaste en vriendelijke werknemer die ervoor zorgt dat de klanten het 'Jij Blij, Wij Blij' gevoel ervaren? Lees dan even verder!

In tegenstelling tot andere Klantenservice functies ben je in deze functie NIET een volle dag verantwoordelijk voor de eerste lijns telefoontjes. Zo is er op deze afdeling gekozen voor het werken in blokken van 4 uur. Het ene blok ben je verantwoordelijk voor de eerste-lijns telefoontjes en het tweede blok ben je vooral bezig met het verwerken van administratie en overige zaken. Op deze manier krijg je minder snel hoofdpijn en heb je meer afwisseling in je dag.

Deze functie is niet sales gerelateerd. Wel is het belangrijk dat je een commerciele houding niet vervelend vind. Mocht het voorkomen dat een klant wil overstappen dan is het aan jou de taak om goed in te spelen op de behoefte van de klant. En op basis van jou enthousiaste en overtuigende verhaal weet je de klant om te buigen om toch bij de huidige leverancier te blijven.

De meest voorkomende werkzaamheden:

  • Het adviseren en informeren over bijvoorbeeld meterstanden en verhuizingen
  • Het telefonisch en per e-mail opvolgen van informatieaanvragen van klanten
  • Het adviseren bij het overstappen naar een nieuwe energieleverancier

Overige werkzaamheden kunnen zijn

  • Het proactief uitvoeren van tevredenheidscalls
  • Het accuraat verwerken van het offerte-, order- en aftersalesproces in ons klantsysteem

Deze functie is niet sales gerelateerd. Wel is het belangrijk dat je een commerciele houding niet vervelend vind. Mocht het voorkomen dat een klant wil overstappen dan is het aan jou de taak om goed in te spelen op de behoefte van de klant. En op basis van jou enthousiaste en overtuigende verhaal weet je de klant om te buigen om toch bij de huidige leverancier te blijven.

  • Minimaal afgeronde MBO-opleiding
  • Vlotte babbel
  • Ervaring als administratief medewerker of klantenservice medewerker is mooi meegenomen
  • Goede beheersing van de Nederlandse (en Engelse) taal in woord en geschrift
  • Je woont in regio Nijmegen/ Arnhem
  • Je bent part time, minimaal 28 uur beschikbaar. Meer mag altijd!
  • Je bent voor langere periode beschikbaar

Waarom zou je energie van ver halen, als het ook lokaal en dichtbij kan? Met deze gedachtegang is de opdrachtgever in het voorjaar van 2013 opgericht. De opdrachtgever levert 100% lokaal groene energie uit Nederland van lokale opwek-initiatieven. Dit doen ze samen met energieproducenten, energiepartners, 45 enthousiaste medewerkers én met onze klanten. Samen wekken ze energie op uit lokale bronnen van zonne-, water-, wind- en bio-energie. Dat is de kracht van dichtbij!

Uiteraard bieden wij jou ook wat!

  • Een moderne werkplek met veel gezellige collega's
  • Een leuke functie voor 28 uur, meer mag altijd!
  • Indien je parttime aan de slag gaat dan zijn de dagen in overleg
  • Een vaste baan voor langere tijd
  • Een verantwoordelijke en afwisselende functie
  • Startsalaris ligt tussen: €1800,- en €2600,- obv fulltime en relevante werkervaring