Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MiB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Klantcontact koning(in) (24-32 uur)

ASA Nijmegen

Standplaats
Arnhem
Opleidingsniveau
MBO
Uren per week
24
Dienstverband
Tijdelijk
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1609001249

De functie van klantcontact koning(in) is er niet zomaar een. Jij kent het voel wanneer er bijna een pakketje binnenkomt. Dat voelt als een feestje op zich, toch?
Wanneer je pakketje sjaak afhaak is, valt dit feestje compleet in het water. Jij, als koning(in) van het klantcontact, zorgt ervoor dat élk feestje doorgaat. DHL Parcel heeft jou op de Klantenservice afdeling nodig, omdat jij van een uitdaging houdt.

In deze rol is het belangrijk dat je het leuk vind om mensen weer blij te maken zodra je gebeld wordt. Over het algemeen krijg je vragen over de status van de levertijd, de tarieven en de mogelijkheden bij de DHL. Soms heb je een minder leuk gesprek, maar jij zorgt ervoor dat het gesprek wordt afgesloten met muziek op de achtergrond; het feestje gaat weer door. Engels is je verder niet vreemd. Soms zal je er zelf niet helemaal uitkomen. Daarom zit er nog een tweede lijn achter je wanneer je de slingers niet meer droog krijgt.

Voor deze functie is DHL Parcel Arnhem op zoek naar een echte aanpakker met minimaal MBO 3/4 werk- en denk niveau. Jij maakt je kennis snel eigen en weet binnen no-time hoe het reilt en zeilt binnen een organisatie.

Verder vragen wij:

  • Beschikbaarheid vanaf maandag 6 augustus 2019;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in Nederlands en Engels;
  • Klantenservice ervaring is mooi meegenomen, geen eis!
  • Je bent communicatief vaardig en oplossingsgericht;
  • Je hebt geen vakanties gepland in juni, juli en augustus;
  • Flexibel inzetbaar gedurende openingstijden: maandag t/m vrijdag tussen 08.00 – 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.30 uur - 17.30 uur (het rooster is een aantal weken van te voren bekend).

DHL Parcel legt zich toe op pakketvervoer binnen Europa in business to business en e-commerce. Ook richten zij zich op palletvervoer, waarmee ze marktleider zijn in de Benelux. Werken op een klantcontact onderdeel van DHL betekent werken met enthousiaste en gedreven collega’s. Deze collega’s hebben allen de passie voor klantcontact en willen goede service verlenen aan de klanten van DHL.

Wij kunnen natuurlijk niet verwachten dat wanneer jij gaat werken voor DHL je al bekend bent met de dienstverlening die de organisatie biedt aan haar klanten. Geen zorgen! Je krijgt een goede training.

  • Startdatum: 6 augususi;
  • Een baan voor 32-40 uur per week (32 uur is gegarandeerd);
  • Werken bij een grote, logistieke marktspeler;
  • Goede coaching;
  • Een bruto uurloon van € 11,61 (na het afronden van de training €12,42);
  • Mooie toeslagenregeling tijdens avonduren (na 18:00 uur) en op zaterdag;
  • Reiskostenvergoeding tot max. 30 km enkele reis;
  • Werken binnen een leuk en gezellig team, met je eigen supervisor.
    Wij zijn benieuwd waarom deze vacature bij je past. Bezorg jij ons jouw CV? Dan bezorgen wij jou misschien een nieuwe baan!