Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Klantenservice in Amsterdam naast je studie

ASA Amsterdam

Standplaats
Amsterdam
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
40
Dienstverband
Vast
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1602001288

Ben jij op zoek naar een goed betaalde bijbaan naast je studie in Amsterdam? En vind jij het fijn om per week zelf je rooster in te plannen en tijdens je werk veel plezier te hebben? Ga dan aan de slag als inbound klantenservice medewerker bij dit callcenter in het centrum van Amsterdam. Benieuwd wat voor leuks jij gaat doen? Lees dan verder.

Als klantenservice medewerker kan je voor verschillende bedrijven gaan werken. Aan jou de taak om de klanten van die bedrijven hun abonnement te laten verlengen of behouden. Op het grachtenpand aan de Herengracht zal jij het eerste aanspreekpunt zijn van klanten met een abonnement. Aan de hand van de trainingen die jij krijgt leer jij inspelen op de verschillende soorten type mensen die jij aan de telefoon krijgt.
Je leert de juiste vragen te stellen, luistert naar de klant en doet een aanbieding die hij niet kan afwijzen. En met die volmondige ja van de klant op zak, voer jij de verlenging in het systeem in en neem jij het volgende telefoontje alweer op.

  • Je bent minimaal 20 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een vlotte babbel, winnaarsmentaliteit en spreekt Nederlands;
  • Een drankje sla jij niet af;
  • Je houdt van een grapje op zijn tijd.

Bij dit callcenter wordt er niet alleen aan serious business gedaan, maar is er ook tijd voor fun business. Er hangt een ontspannen sfeer. Je kunt je uitleven bij de tafelvoetbaltafel. Er is fris voor tijdens het werk en bier voor na het werk, en je collega’s zijn eigenlijk gewoon je vrienden. Incentives als maandelijkse reisjes, wekelijkse borrels en kwartaalfeesten behoren tot de standaard.

  • Een opleidingstraject vanuit de klant;
  • Een baan in hartje Amsterdam;
  • Flexibele werktijden je kan zelf je uren per week bepalen;
  • Gezelligheid! Wat denk je van een vrijdagmiddag borrel?;
  • Een bruto-uurloon van €10,36;
  • De kans om tafelvoetbalkoning(in) te worden: de kans is klein, maar ze dagen je uit.