Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Klantenservice medewerker

ASA Utrecht

Standplaats
Woerden
Opleidingsniveau
MBO
Uren per week
32
Dienstverband
Tijdelijk met uitzicht op vast
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0019421

Is jouw tweede natuur klantgerichtheid? Heb jij een passie voor het helpen van klanten? Mooi! Dan ben je hier aan het juiste adres!

Als klantenservice medewerker neem jij een belangrijke taak op je. Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en neemt dit ook serieus. Je behandeld vragen, opmerkingen en klachten van klanten. Ook maak je bezorgafspraken.

“Al 1,5 jaar ben ik werkzaam bij Dynalogic op de klantenservice afdeling en ik heb het heel erg naar mijn zin. Een dag is nooit hetzelfde! In de ochtend krijg je bijvoorbeeld veel belletjes over waar een pakket blijft en wat de bezorgstatus is. Aan ons om dit uit te zoeken en de klant van de juiste informatie te voorzien. Ook kan het zijn dat een klant belt met een klacht over bijvoorbeeld een niet aangekomen pakket. Dit kan natuurlijk gebeuren maar wel aan ons de taak om dit uit te zoeken en te zorgen dat het pakket alsnog aankomt. Ook de administratieve afhandeling vind ik erg leuk!” Aldus, Jantine, medewerkster klantenservice.

De openingstijden van de afdeling zijn als volgt:
Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 21:00 uur.
Zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Er wordt wel het een en ander van je verwacht:

  • Je hebt enige ervaring met klantenservice-/ callcenterwerkzaamheden;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Franse taal , dit is een vereiste;
  • Je vindt het leuk om met targets te werken (20 registraties per uur);
  • Je bent empathisch en behulpzaam;
  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • Je bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar;

Dit logistieke bedrijf heeft meerdere vestigingen in Nederland maar is ook gevestigd in het buitenland. Zoals in België en Luxemburg. Het bedrijf is onderdeel van een grotere groep waar dagelijks meer dan 1500 mensen werken.
Door middel van snelheid en flexibiliteit houden ze hun klanten tevreden. Dit doen ze door voor elke klant een gepersonaliseerd logistiek proces op te zetten (Personalized Logistics).

Werklocatie: Woerden (Utrecht)

Natuurlijk doe je dit niet voor niets! Als klantenservice medewerker krijg je er het volgende voor terug:

  • Een salaris van €10,40 bruto per uur vanaf 22 jaar en ouder;
  • Reiskosten vergoeding met een max van €6,00 per dag;
  • Een toffe baan zowel parttime als fulltime mogelijk;
  • Verschillende (door)groeimogelijkheden zowel horizontaal als verticaal;
  • Je krijgt natuurlijk een training om ingewerkt te worden;
  • Gemotiveerde en enthousiaste collega’s;
  • Toegang tot online trainingen via GoodHabitz.