Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Klantenservice medewerker avond parttime

ASA Nijmegen

Standplaats
Nijmegen
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
15
Dienstverband
Bijbaan
Vakgebied
Overig
Vacaturenummer
1AV0031508

Ben jij op zoek naar een parttime vaste baan in de avonduren als klantenservice medewerker? Lees dan snel verder, mogelijk zijn wij op zoek naar jou!

Als klantenservice medewerker ga je aan de slag binnen een snel groeiend bedrijf en wordt er van jou verwacht dat jij klanten optimaal bedient. Je gaat werken voor een bedrijf dat verhuur en verkoop van bouwmaterialen als voornaamste bedrijfsactiviteit heeft.

Als klantenservice medewerker werk je op een doordeweekse dag van 17:00 – 22:00 in Cuijk. Je gaat klanten helpen met uiteenlopende vragen; Wanneer en hoe wordt mijn bestelling geleverd? Kan ik mijn bestelling nog aanpassen? Of welke bouwmaterialen heb ik eigenlijk nodig? Daar waar mogelijk geef je direct antwoord aan de klant, voor technische vragen of vragen waar je niet direct het antwoord op hebt, weet jij wel wie je moet benaderen of hoe je het snel opzoekt. Je doet er alles aan om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn en komt met oplossingen.

Als klantenservice medewerker is het natuurlijk belangrijk dat je klantgericht bent en zelfstandig kan werken, daarnaast vinden wij het belangrijk dat je;

  • Minimaal 2 avonden in de week beschikbaar bent
  • Beschikbaar bent voor minimaal 6 maanden
  • Technische kennis is een pré maar geen vereiste!
  • Ervaring met klantenservice/klantcontact is een pré
  • Snel kunnen schakelen en probleemoplossend kunnen denken
  • Woonachtig in de omgeving van Cuijk/Nijmegen

De organisatie heeft als voornaamste activiteiten de verkoop en verhuur van bouwmaterieel en het realiseren van complete projecten en de daaraan gerelateerde diensten. De organisatie heeft een intern projectbureau waar totaaloplossingen worden ontwikkeld en toegevoegde waarde wordt gecreëerd voor de klant. Door goed georganiseerd te zijn is de organisatie in staat om kwalitatief goede producten aan te bieden tegen en scherpe prijs. Dit in combinatie met de kennis binnen de organisatie maakt dat zij in sterke positie hebben verworven op de markt in een korte tijd. Binnen de organisatie heerst een informele werksfeer, kom jij het team versterken?

  • Een marktconform salaris
  • Een parttime baan voor in de avond uren
  • Een functie voor langere tijd
  • Een gezellig nieuw klantenserviceteam in een snel groeiende organisatie

Sollicitatieprocedure:
(Online) Sollicitatie bij ASA Nijmegen;
Binnen 48 uur reactie & Telefonische Intake;
Bij wederzijdse overeenstemming, volgt er een kennismakingsgesprek bij de opdrachtgever;
Indien positief, word je startdatum besproken en gaan we aan de slag!