Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.
Weer een nieuwe werkdag: je hebt er zin in! Samen met jouw collega’s begin je maandag om 08:00 uur aan je shift. Met je cappuccino ga jij achter een bureau zitten en start je systeem op & ben je er klaar voor!
Het eerste melding welke binnen komt is gelijk een uitdaging; een klant stuurt een bericht omdat zijn mobiele telefoon rekening opeens €10,- duurder is vergeleken met de maanden ervoor.
Na alle persoonlijke details van de klant te hebben geverifieerd in verband met privacy wetgeving, zie je in zijn gegevens dat er buiten de bundel kosten zijn gemaakt. Je weet tot in detail te vertellen waar de kosten vandaan komen en meneer is tevreden met het antwoord. Weer een tevreden klant!
Maar daar houdt de service niet op aan jouw kant, aangezien meneer wellicht beter af is met een goedkoper pakket voor zijn mobiele telefoon. Je geeft duidelijk uitleg over de verschillen en de voordelen voor de klant. Na kort overleg met zijn vrouw, gaat meneer akkoord met een wijziging in zijn abonnement zodat hij per maand extra geld over gaat houden!
Je sluit de chat met een tevreden gevoel: een blije klant is het beste wat je kan hebben!
Jij bent het visitekaartje van de organisatie via de chat, wanneer klanten met allerlei vragen bellen. Dit straal je dus ook uit in je werkzaamheden met enthousiasme, empathie en jouw oplossingsgerichte houding.
Goed om te weten: de eerste twee weken bestaan uit een betaalde fulltime training (maandag t/m vrijdag). Deze training zal je klaarstomen voor het echte werk als klantenservice medewerker.
Heb je affiniteit met mobiele telefonie en is daarbij klanten helpen jouw absolute drijfveer? Je weet klantgericht te werk te gaan en je deinst niet terug van lastigere situaties Verder ben je:
Deze organisatie huisvest verschillende contactcenters met wisselende doeleinden, voor zowel energiemaatschappijen als elektronicamerken. Vanuit het kantoor in Groningen ondersteunen zij klanten met verschillende hulpvragen en zorgen zij voor een optimale klantbeleving.
Na jouw sollicitatie nemen wij binnen 2 werkdagen contact met je op. Dan bespreken we de mogelijke vervolgstappen voor deze functie; waaronder een (digitaal) kennismakingsgesprek.
Ben jij na het lezen van deze vacature nog enthousiaster geworden over het werken als klantenservice medewerker? Wij zien je reactie graag tegemoet!