Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw cv. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je cv, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je cv dan geef je ASA – én de bedrijven die horen bij USG People Holdings BV. - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons privacy statement kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.

Klantenservice medewerker I Parttime

ASA Utrecht

Standplaats
Houten
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
32
Dienstverband
Tijdelijk met uitzicht op vast
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0027146

Heb jij interesse om te werken in de financiële branche? Wil jij klanten adviseren op het gebied van zorgverzekeringen en ben jij daarnaast ook nog eens erg klantgericht? Dan ben jij degene die wij zoeken!

Voor zorgverzekeraar ONVZ zijn wij op zoek naar een Klantenservicemedewerker voor 24 tot 40 uur per week. Het is dus mogelijk om zowel parttime als fulltime hier aan de slag te gaan! Als Klantenservicemedewerker verzekeringen beantwoord je vragen van verzekerden, zorgverleners, prospects en verzekeringsadviseurs/collectiviteiten. Deze vragen komen op verschillende kanalen binnen. Voornamelijk per telefoon maar je beantwoord ook vragen per e-mail, chat, en social media. Naast dat je vragen beantwoord, neem je ook contact op met klanten als er bijvoorbeeld nog gegevens ontbreken. Op deze manier maak jij dan het dossier van de klant compleet. Verder heb je nog administratieve taken zoals het administratief verwerken van jouw gesprekken zoals gemaakte afspraken met de klant en verwerk je mutatieverzoeken.

Voor ONVZ zijn wij op zoek naar een aantal medewerkers die binnenkort kunnen starten: op 5 of 15 oktober. Vanaf deze datum wordt je via een fulltime training van twee weken ingewerkt en behaal je jouw Wft Zorg in de tussentijd.

Jij bent klantgericht, communicatief vaardig en je bent in staat bent tijdens telefonische gesprekken goed door te kunnen vragen. Verder vragen we het volgende van je:

  • HBO werk- en denkniveau met minimaal een havo of MBO4 diploma;
  • Je hebt werkervaring in een klantcontact omgeving;
  • Je bent Bereid om je WFT Zorg certificaat te behalen. De kosten hiervan worden vergoed door ons;
  • Parttime of fulltime beschikbaar voor 24 tot 40 uur per week;
  • Beschikbaar vanaf 5 of 15 oktober.

De werktijden liggen tussen 08.00-18.00 uur.

ONVZ is een zorgverzekeraar die zich onderscheidt door dienstverlening. En dat komt door onze mensen. Zij stellen onze verzekerden centraal en zijn zeer betrokken bij ONVZ. Werken bij ONVZ betekent voortdurend streven naar excellence, betekent samenwerken, maar is vooral heel leuk. De sfeer bij ONVZ is informeel en er is altijd ruimte voor een gezellig gesprek met de managers in onder andere de open kantine! Het pand ligt gevestigd op 5 minuten loopafstand van station Houten (Utrecht) en heeft ruime gelegenheid om te parkeren!

SOLLICITATIEPROCEDURE:
Als je hebt gesolliciteerd hebt dan nemen wij binnen twee werkdagen contact met je op. Als we elkaar telefonisch hebben gesproken, dan nodigen we je uit voor een intakegesprek bij ons op kantoor of via videobellen. Bij een goed gesprek stellen we je voor bij ONVZ en volgt er daar nog een sollicitatiegesprek.

  • Een salaris van €13,62 bruto per uur;
  • Een wekelijkse uitbetaling van je salaris!;
  • Reiskostenvergoeding tot een maximum van 30 kilometer per enkele reis;
  • Een parttime of fulltime functie per 5 of 15 oktober;
  • Tijdelijk werk tot en met januari 2021 met kans op verlenging en overname;
  • Het behalen van je WFT Zorg certificaat;
  • Flexibel je uren in te delen tijdens kantoortijden;
  • Het volgen van online trainingen.

Heb je nog vragen over de vacature? Bel dan 030-2333444 en vraag naar Lesley.