Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Klantenservice medewerker | Parttime

ASA Nijmegen

Standplaats
Nijmegen
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
32
Dienstverband
Vast
Vakgebied
Callcenter
Vacaturenummer
1AV0003803

Wil jij graag een baan waar klantcontact centraal staat, maar geen fulltime telefonische functie? Dan is deze baan als klantenservice medewerker iets voor jou!

Als klantenservice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle klanten met vragen, opmerkingen en/of klachten. Je adviseert en informeert klanten over de meterstanden, verhuizingen en het overstappen. Je bent de eerste stem richting potentiële klanten en probeert ze met jouw enthousiasme te informeren over nieuwe aanbiedingen bij contractafloop. Ook adviseert je klanten bij het overstappen naar een nieuwe energieleverancier.

Je werkt in blokken van 4 uur, waardoor je gedurende de dag genoeg afwisseling hebt. Het eerste blok ben je verantwoordelijk voor de telefoon en het tweede blok werk je alle mails in een sneltrein af. Het is essentieel dat je klanten goed te woord staat en van de juiste antwoord voorziet. De doelstelling van de afdeling is het realiseren van optimale klanttevredenheid, zodat klanten zo lang mogelijk en naar volle tevredenheid klant worden en blijven.

Voldoe jij aan onderstaande eisen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

  • Minimaal afgeronde MBO-opleiding;
  • Bij voorkeur telefonische verkoopervaring/vlotte babbel;
  • Ervaring als administratief medewerker of klantenservice medewerker is een pre;
  • Goede beheersing van de Nederlandse (en Engelse) taal in woord en geschrift;
  • Je woont in regio Nijmegen;
  • Je bent minimaal 24 uur beschikbaar, meer mag altijd!
  • Je bent voor langere periode beschikbaar.

Waarom zou je energie van ver halen, als het ook lokaal en dichtbij kan? Met deze gedachtegang is de opdrachtgever in het voorjaar van 2013 opgericht. De opdrachtgever levert 100% lokaal groene energie uit Nederland van lokale opwek-initiatieven. Dit doen ze samen met energieproducenten, energiepartners, 45 enthousiaste medewerkers én met onze klanten. Samen wekken ze energie op uit lokale bronnen van zonne-, water-, wind- en bio-energie. Dat is de kracht van dichtbij!

Wat bieden wij jou?

  • Een parttime functie voor langere tijd in een zeer succesvol bedrijf. (Fulltime is ook bespreekbaar)
  • Een fijne werkplek met een gezellige sfeer in een gedreven, ambitieus en inspirerend team;
  • Een prettige, leerzame en flexibele werkomgeving met doorgroeimogelijkheden ;
  • Een verantwoordelijke en afwisselende functie;
  • De mogelijkheid om mee te bouwen aan een jong, groeiend succesvol energiebedrijf;
  • Een marktconform salaris met bijpassende secundaire arbeidsvoorwaarden.