Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.
Toe aan een nieuwe uitdaging als customer service medewerker? Lees dan snel verder!
Voor de afdeling Morgages & Savings bij de ABN Amro zijn wij op zoek naar een nieuwe customer service medewerker. Hierbij ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van alle inbound telefonisch vragen van potentiële en bestaande klanten. Aan wat voor vragen moet je hierbij denken; alle onderwerpen omtrent hypotheken of het nu gaat om rentes, aflossing, hypotheekvormen, vervroegd aflossen of andere oriënterende vragen. Jij voorziet de klant vanuit de ABN Amro van de juiste informatie waarbij het goed helpen van klanten jouw persoonlijke doel is. Hiermee kan jij het verschil maken en bent dan ook van groot belang!
Even tussendoor wat afleiding nodig? Er staat een tafeltennistafel voor je klaar om je collega’s in te kunnen maken. Ook zijn er geregeld Vrijmibo’s.
Jij bent verantwoordelijk voor de volgende taken :
Je beschikt over de volgende eisen en competenties:
Je krijgt goede begeleiding en er is sprake van opleiding on-the-job! Hierbij kun je denken aan het maken verschillende e-learning modules, meeluisteren met collega’s en zelf bellen onder begeleiding van jouw collega. De opleiding duurt ongeveer 4 weken, afhankelijk van jouw ontwikkeling zal je daarna zelfstandig klanten te woord staan.
Je komt te werken bij de ABN Amro, wie kent het niet! Bij de ABN Amro staat de klant centraal en streeft naar een 9+ ervaring voor haar klanten en jouw aandeel hierin gaat het verschil maken. De ABN Amro is voortdurend alert op de ontwikkelingen in de markt en op de wensen van de klant. Jij als toekomstig medewerker van de ABN speelt hierin een belangrijke rol en jij kunt echt het verschil maken bij de klanten. De Businesslijn Wonen van ABN Amro is geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 – 21:00 en zaterdag van 09:00 – 17:30.
Heb je interesse? Klik dan op de onderstaande oranje button “Solliciteer dan direct”. Hier kun je jouw CV en je motivatiebrief uploaden.
Solliciteren? De sollicitatieprocedure is als volgt:
Zodra jij jouw CV en enthousiaste motivatiebrief hebt verstuurd, zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen voor het inplannen van een sollicitatiegesprek bij ASA. Bij gebleken geschiktheid zullen wij je voorstellen en volgt er een sollicitatiegesprek bij de ABN Amro zelf. Is er een wederzijdse klik? Dan kun je gaan starten!!
Er start een nieuwe groep customer service medewerkers in september 2020. Dus wacht niet langer en solliciteer nu meteen!