Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 3 MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschiedt op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker facilitair servicepunt Arnhem (parttime)

ASA Nijmegen

Standplaats
Arnhem
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
25
Dienstverband
Vast
Vakgebied
Overig
Vacaturenummer
1609001314

Als parttime facilitair medewerker servicepunt ben jij hét eerste aanspreekpunt voor medewerkers en bezoekers. Daarnaast heb je een warm hart voor hospitality en hebt daarom aandacht voor de interne en externe klant. Je hebt een open houding en zoekt altijd naar oplossingen. Men kan bij jou terecht voor alle vragen.

  • Je registreert facilitaire meldingen in het facilitaire systeem, begroet alle gasten met een warme glimlach en je kunt goed schakelen tussen deze verschillende werkzaamheden:
  • Je ontvangt uiteenlopende facilitaire meldingen, via telefoon, mail en het FMIS, deze pak je zelf op of je stuurt je collega’s of leveranciers aan om de klant een passende oplossing te bieden;
  • Natuurlijk bewaak je de voortgang en evalueer je de afhandeling; Je bent het hart van het facilitaire team!
  • Je biedt ondersteuning bij diverse facilitaire projecten;
  • Zie jij iets wat beter kan? Met jouw facilitaire professionele blik kom je met een verbeterplan.

Ben jij op zoek naar een part time baan, flexibel, op je best tijdens drukke momenten, houdt je van afwisseling en voel jij je verantwoordelijk voor een zorgeloze werkdag van de klant? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je bent een kei in samenwerken, je komt graag goed voor de dag en voor een staaltje multitasken draai jij je hand niet om.

  • Je bent MBO opgeleid en hebt ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Zowel verbaal als op schrift ben je een communicatief talent;
  • Beschikbaar voor 10 tot 15 uur per week;
  • Ontvang je een vraag in het Engels: “No problem”!;
  • Ervaring in een soortgelijke functie (bijvoorbeeld receptie) is een pré.

Ziet jouw bedrijf facility management als een kostenpost? Of kijkt men juist naar wat het oplevert? Wat deze organisatie betreft gaat het om dat laatste. Het begint daarbij uiteraard bij de basis op orde hebben. Dingen gewoon goed regelen. Maar echt geïntegreerd facility management, gaat een belangrijke stap verder. Of het nu gaat om een glanzend imago, een flinke reductie van de verzuimkosten of een gezonde boost van productiviteit. Je zult versteld staan van wat een grote impact slim facility management heeft op de gezondheid van je organisatie.

Naast plezier in je werk met veel afwisseling en uitdaging bij een jonge organisatie, biedt dit bedrijf jou:

  • Fijne collega’s;
  • Zomerbbq’s, kerstborrels en nog veel meer pret;
  • Een contract voor bepaalde tijd in een deeltijd functie;
  • Volledig maandsalaris aan vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen per jaar op fulltime basis, de vakantiedagen nemen toe naar mate je langer bij ons in dienst bent;
  • Bij Yask stimuleren we persoonlijke ontwikkeling. Samen kijken we naar welke trainingen en opleidingen voor jou interessant zijn;
  • En niet onbelangrijk; een passend salaris van minimaal €1800,00 tot maximaal €2141,00 per maand op fulltime basis afhankelijk van de ervaring die je meebrengt. De salarisschaal behorende bij de functie biedt nog voldoende ruimte om te groeien.