Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker Klachtbeheer

ASA Professionals MIdden

Standplaats
Utrecht
Opleidingsniveau
MBO
Uren per week
32
Dienstverband
Vast
Vakgebied
Overig
Vacaturenummer
1628000837

Ben jij procesmatig sterk? Vind jij kwaliteit belangrijk en draag jij dit graag uit naar de rest van de organisatie? Lees dan snel verder!

Wij zijn per direct op zoek naar een medewerker klachtbeheer voor 32 - 40 uur in de week. Het gaat om een administratieve functie in de kwaliteitszorg. Je houdt je onder andere bezig met:

  • Het analyseren, coördineren en afhandelen van klachten in de breedste zin van het woord;
  • Het beantwoorden en eventueel doorverbinden van de telefoon;
  • Het bewaken van de kwaliteit in verschillende systemen binnen de organisatie;
  • Het informeren van de verschillende afdelingen met betrekking tot kwaliteitsgerelateerde zaken via verschillende kanalen (bijvoorbeeld in de vorm van een overleg);
  • Het samenwerken met collega’s van andere vestigingen.
  • Het afhandelen van klachten (invoeren in Excel en analyseren, beoordelen terugkoppelingen en deze weer communiceren richting opdrachtgevers, etc.);

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je staat stevig in je schoenen;
  • Je bent toegankelijk, bent goed in verbanden leggen en bent administratief goed onderlegd;
  • Klantvriendelijk en analytisch onderlegt en je kunt met de nodige creativiteit inspelen op snel wisselende situaties en ad hoc werkzaamheden;
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft Office met name Excel; en
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

De opdrachtgever is de grootste autoschadeherstelketen van Nederland. Het hoofdkantoor van deze franchiseorganisatie is gevestigd in nabij Utrecht. Zij staan voor professionaliteit, dienstbaarheid en klantvriendelijkheid. Op kantoor heerst een open sfeer met collega’s die het uiterste geven om deze kernwoorden daadwerkelijk inhoud te geven.

Een zeer afwisselende parttime functie in een dynamische werkomgeving binnen een klein team met een prettige werksfeer. Een marktconform salaris tussen de 2500 - 3500, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en reiskostenvergoeding.