Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Medewerker klantcontact

ASA Nijmegen

Standplaats
Wijchen
Opleidingsniveau
Overig
Uren per week
40
Dienstverband
Tijdelijk
Vakgebied
Financieel
Vacaturenummer
1AV0039716

  • Ben jij Binnenkort op zoek naar een fulltime functie vanaf 22 maart tot en met eind mei? Dan hebben wij de ideale vacature!
  • Wat ga je doen?
    Sommige mensen hebben een schuld die hoog is opgelopen (denk aan bijvoorbeeld een studieschuld). Wanneer mensen deze schuld niet kunnen betalen, kunnen zij een verzoek doen om kwijtschelding. Om hiervoor in aanmerking te komen, moeten mensen voldoen aan bepaalde voorwaarden/eisen. Om vervolgens dit verzoek te accepteren zijn er onder andere bewijsstukken nodig. Soms ontbreken er bewijsstukken en zonder deze stukken kan er geen beoordeling van het verzoek van kwijtschelding plaatsvinden. De klant (burger) ontvangt een brief van onze opdrachtgever met het verzoek één of meerdere ontbrekende stukken aan te leveren. Dit is waar jij in beeld komt.

Als medewerker klantcontact ga jij telefonisch met de klant in gesprek over de vertraging van het aanleveren van de bewijsstukken. Je vraagt wat de reden is van de vertraging en of de klant de bewijsstukken alsnog kan aanleveren. De klant dient dan binnen 7 dagen de gevraagde informatie toe te sturen. Dit communiceer jij ook met deze persoon. Is er geen telefoonnummer beschikbaar, dan verloopt de communicatie per e-mail. Daarnaast verzorg je de administratieve werkzaamheden zodat alles goed geregistreerd wordt in het systeem van de opdrachtgever. Op deze manier zorg jij dat het proces goed verloopt en dat de klanten goed geholpen worden.

  • Een goede drive en motivatie om je voor minimaal 6 weken fulltime in te zetten.
  • Telefonische ervaring is een pré
  • Je wordt enthousiast van mensen helpen.
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal. (Er kunnen Engelstalige klanten bellen)
  • Je vindt het leuk om te bellen.
  • Woonachtig in de omgeving van Wijchen/Nijmegen

Over het bedrijf

  • Onze opdrachtgever werkt nauw samen met overheidsinstellingen en is dé kennispartner op het gebied van basisregistraties, belastingen en financiën.
  • Met ruim 30 jaar ervaring in het vakgebied weet de opdrachtgever precies wat er speelt. Politiek bewustzijn, brede én specialistische kennis, excellente opleidingsmogelijkheden en gedreven medewerkers kenmerken de organisatie.
  • Onze opdrachtgever biedt een passende oplossing voor elke vraag op het gebied van basisregistratie, belastingen en financiën. Met detachering, opleiding en (strategisch) advies helpen zij u vooruit!

  • Wij bieden:
  • Tijdelijk werk met veel uren vanaf 22 maart tot en met +/- eind mei.
  • Uurloon vanaf €10,96 ongeacht leeftijd. (Afhankelijk van ervaring)
  • Een fulltime functie (40 u p/w)
  • 8,33% vakantiegeld en 10% Vakantie-uren komt hier nog bovenop!