Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker klantenservice.

ASA Eindhoven

Standplaats
Eindhoven
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
40
Dienstverband
Vast
Vakgebied
Commercieel
Vacaturenummer
1AV0007953

Ben jij per direct fulltime beschikbaar en ben jij in het bezit van een hbo-diploma? Dan hebben wij een leuke functie voor jou!!

Is 'service'your middle name? Denk je in mogelijkheden in plaats van belemmeringen? Dan is de functie van medewerker klantenservice iets voor jou.

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het klantgeluk van Air Liquide. Het is jou de uitdaging om tegemoet te komen aan de wensen en behoeften van jouw klanten. Dit doe je samen met je collega's. Je hebt het meeste contact met accountmanagers en vertegenwoordigers. Zij staan tenslotte het meest in contact met de klanten.

Je inventariseert wat klanten willen waardoor je een goed beeld hebt welke service jullie kunnen bieden. Hoe mooi is het dat jij een actieplan mag maken voor de best mogelijke klantenservice! Dit is echt jouw kindje. Je helpt dus ook je collega's van andere afdelingen om zo goed mogelijk aan de klantenwens te voldoen. Een belangrijke rol dus!!

  • Je werkt samen met diverse afdelingen om klachten op een relatieversterkende basis op te lossen.
  • Je registreert en behandelt de ontvangen klachten en weet precies wie jij binnen de organisatie moet raadplegen om tot de beste oplossing te komen.
  • Je werkt binnen het ERP-systeem voor inkomende klachten.
  • Je maakt een root cause analyse om het probleem bij de bron van de klacht aan te pakken om deze in de toekomst te voorkomen.
  • Je behandelt de klacht van A tot Z tot dat deze op de juiste manier is afgehandeld.
  • Je neemt een ondersteunende rol in tijdens het facturatieproces door het uitvoeren van klachtbehandeling gerelateerde taken.

  • Je bent analytisch sterk en ziet het glas halfvol.
  • Je maakt gebruik van jouw administratieve talent en sociale skills.
  • Je bent een prettige collega en functioneert goed in een jong, dynamisch team met professionals.
  • Je bent per direct fulltime beschikbaar.
  • Je werkt graag fulltime en je kunt meteen beginnen.
  • Je maakt makkelijk contact en je verstaat de kunst van het goed kunnen luisteren. Je vertaalt immers klantwensen naar concrete oplossingen.
  • Je hebt hbo werk-denkniveau.
  • Je bent creatief en doortastend: de gangbare weg kent voor jou meerdere afslagen, je gaat door tot je de beste manier hebt gevonden waarmee je klantentevredenheid creëert.

De organisatie is marktleider in gassen. De afgelopen jaren is de organisatie haar cultuur en visie aan het vernieuwen. Jij werkt in een groot team van 12 personen. Iedereen heeft hierin zijn eigen verantwoordelijkheden van Front Office tot Customer Support en Sales. Samen ondersteunen jullie wel 50 buitendienstmedewerkers. Persoonlijk schakel jij met 2 Accountmanagers en 7 Vertegenwoordigers.

Werklocatie: Eindhoven (Strijp T).

  • Een fulltime functie waarin je eerst met een tijdelijke contract begint en uitzicht hebt op een vaste aanstelling.
  • Je salaris is €2500,- bruto per maand obv 36 uur plus 8% vakantietoeslag en 25 vakantiedagen.
  • Je kunt in salaris snel groeien, maar liefst 2 stappen per jaar.
  • Doorgroeimogelijkheden naar bijvoorbeeld manager klantenservice??