Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MiB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Medewerker verkoop binnendienst

ASA Nijmegen

Standplaats
Dodewaard
Opleidingsniveau
HBO
Vakgebied
Commercieel
Vacaturenummer
1609001205

S' ochtends om 08:00 begint jouw werkdag, je pakt een kop koffie erbij en zet je computer aan. Terwijl je met je collega’s nog een babbel maakt over hoe het weekend was, is de werkweek is begonnen! Als medewerker verkoop binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant en zorg je ervoor dat zij de beste service krijgt. Je krijgt een verzoek om een offerte op te stellen van een accountmanager. Je maakt de benodigde berekening en stelt de offerte op, daarna stuur je de juiste documenten naar de klant op.
Je zorgt voor de opvolging van offertes en documentatie, je bent telefonisch veel in contact met de klant! Je werkt ook nauwkeurig, je controleert en verwerkt de binnengekomen ordergegevens en verwerkt deze in het systeem. Samen met je collega’s die onder andere bij buitenlandse fabrieken, bij de montage afdeling en bij inkoop & logistiek werken, zorg je voor een goede klantbeleving in het hele proces van aanvraag tot oplevering. Je ziet erop toe dat de juiste levering op de juiste tijd bij de juiste klant aankomt.

  • minimaal Mbo-niveau 4 (in commerciële richting is gewenst)
  • Ervaring in de commerciële binnendienstfunctie is een pre
  • Bij voorkeur kennis van toegangscontrole en sluitsystemen
  • Affiniteit met techniek
  • Sterke communicatieve vaardigheden in woord en schrift
  • Goede kennis van Office en ervaring met CRM-pakketten
  • Bij voorkeur eerder gewerkt met SAP, Salesforce en/of Servicemax
  • Goede beheersing van het Nederlands en het Engels, beheersing van Duits
    is een pluspunt
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je weet hoe je moet anticiperen op verschillende gebeurtenissen

De organisatie behoort wereldwijd tot de top drie van bedrijven in de markt voor toegangs- en beveiligingsoplossingen. Met meer dan 16.000 medewerkers staan zij in meer dan 130 landen aan de zijde van onze klanten. En wie bij hen komt werken, merkt het meteen: Ze zijn nieuwsgierig naar mensen en verwachten altijd het beste van hen. Het openhartig tegemoet treden van nieuwe collega’s en ze met vertrouwen
verwelkomen - dit maakt het deel uit van de cultuur die hen al jaren succes brengt.

Het bedrijf is gelegen in Dodewaard, goed te bereiken vanuit Arnhem en Nijmegen

  • Een fulltime functie voor minstens 6 maanden
  • in eerste instantie een tijdelijk dienstverband
  • Een goed salaris
  • 8% vakantiegeld en 10% vakantieuren
  • Flexibele werktijden