Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

Deze vacature bestaat helaas niet (meer).

Parttime Klantenservice medewerker avonduren.

ASA Nijmegen

Standplaats
Cuijk
Opleidingsniveau
HBO
Uren per week
25
Dienstverband
Tijdelijk met uitzicht op vast
Vakgebied
Techniek
Vacaturenummer
1AV0031508

Ben jij opzoek naar een deeltijd baan als klantenservice medewerker en vind jij het fijn om in de avond uren te werken? Dan is deze baan echt wat voor jou!

Je gaat aan het werk in een snel groeiend bedrijf die zich bezig houd met het verhuren en verkopen van bouwmaterialen. Het is een deeltijdbaan waar je avonddiensten draait van 17.00 - 22.00 in Cuijk. Jouw taak is om de klanten te woord te staan en ze te helpen met hun vragen. Je kunt denken aan vragen zoals; Kan ik nog wat aanpassen aan mijn bestelling? Welke materialen heb ik eigenlijk nodig of kan ik het beste gebruiken? Wat meer sales gerichte vragen kun je ook krijgen het is dus belangrijk dat je je gaat verdiepen in het assortiment. Waar mogelijk is beantwoord je de vraag gelijk, kan dit niet is het van belang dat je snel schakelt en het antwoord opzoekt of de juiste persoon benaderd die jou kan helpen. Het is van belang dat je het klantcontact goed onderhoud en ze helpt met een oplossing.

Als part time klantenservice medewerker is het natuurlijk belangrijk dat je klantgericht bent en zelfstandig kan werken, daarnaast vinden wij het belangrijk dat je;

  • Minimaal 2 avonden in de week beschikbaar bent
  • Beschikbaar bent voor minimaal 6 maanden
  • Technische kennis is een pré maar geen vereiste!
  • Ervaring met klantenservice/klantcontact is een pré
  • Snel kunnen schakelen en probleemoplossend kunnen denken
  • Woonachtig in de omgeving van Cuijk/Nijmegen

De organisatie heeft als voornaamste activiteiten de verkoop en verhuur van bouwmaterieel en het realiseren van complete projecten en de daaraan gerelateerde diensten. De organisatie heeft een intern projectbureau waar totaaloplossingen worden ontwikkeld en toegevoegde waarde wordt gecreëerd voor de klant. Door goed georganiseerd te zijn is de organisatie in staat om kwalitatief goede producten aan te bieden tegen en scherpe prijs. Dit in combinatie met de kennis binnen de organisatie maakt dat zij in sterke positie hebben verworven op de markt in een korte tijd. Binnen de organisatie heerst een informele werksfeer, kom jij het team versterken?

  • Een marktconform salaris
  • Een parttime baan voor in de avond uren
  • Een tijdelijk dienstverband met uitzicht op vast
  • Een gezellig nieuw klantenserviceteam in een snel groeiende organisatie

Sollicitatieprocedure:
(Online) Sollicitatie bij ASA Nijmegen;
Binnen 48 uur reactie & Telefonische Intake;
Bij wederzijdse overeenstemming, volgt er een kennismakingsgesprek bij de opdrachtgever;
Indien positief, word je startdatum besproken en gaan we aan de slag!