Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MiB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Parttime| Klantenservicemedewerker| Klantcontact

ASA Eindhoven

Standplaats
Eindhoven
Opleidingsniveau
Overig
Uren per week
24
Dienstverband
Vast
Vakgebied
Administratief
Vacaturenummer
1610000928

In Eindhoven zijn we op zoek naar enthousiaste klantgerichte medewerkers die parttime ons heldenteam komen versterken!
Houdt jij je hoofd koel in verhitte situaties? Is helpen jouw middle name? Dan ben je hier aan het goede adres!

's morgens kom je rustig de afdeling oplopen waarbij je direct ziet dat de de telefoon gaat. Je schenkt jezelf snel een kopje koffie in en je gaat aan de gang. Mevrouw van Dijk belt en vraagt hoe zij haar mediabox aan moet sluiten. Jij kunt mevrouw van Dijk door de bomen het bos wijzen en de warboel ontwarren. Je helpt haar op weg waardoor zij binnen no time van haar favoriete koffie tijd uitzending niet hoeft te missen.
Nog niet opgehangen of Dhr. van den Broek belt. Hij merkt dat zijn 4g bundel snel leegloopt en wil nu toch wel echt graag gebruik maken van de Wifi, maar wat is de code? Voordat je ophangt zit Dhr. van den Broek op de WiFi waardoor zijn app weer vol gas benut kan worden.

Na dit administratief verwerkt te hebben, krijg je als klantenservice medewerker nog een telefoontje. Er knippert een lampje op het modem van mevrouw de Haan. Je vraagt wat door en kijkt of jij mevrouw zelf verder kan helpen. Nu je eenmaal weet wat het is, weet jij of jij dit direct zelf op kan lossen of kan je mevrouw de Haan doorverbinden naar de juiste afdeling waar het voor haar opgelost kan worden.
Als klantenservice medewerker krijg je hier een voldaan gevoel van! Jij bent de held van de dag, elke dag weer.

Wil je meer? Dat kan!
Nadat je dit onderdeel onder de knie hebt, kan je uitbreiden en groeien in de functie zodat je op termijn lekker vanuit thuis kunt werken!

Als klantenservice medewerker wordt het volgende van je verwacht;

  • Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Klantvriendelijkheid is your middle name
  • Kwaliteit staat bij jou op nummer 1 en gaat hier ALTIJD voor!
  • Jij houdt je hoofd koel in stressvolle situaties
  • Je weet op een juiste manier klachten af te handelen en je bent flexibel en een doorzetter
  • Je hebt een duidelijke en prettige telefoonstem en sterke communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Jij bent geen baanhopper en wil graag investeren in een werkrelatie en jouw eigen ontwikkeling.

Je gaat voor ons aan de slag bij Cendris Customer Contact. Cendris is een facilitair klantcontactcenter die diverse projecten, op verschillende locaties in Nederland, uitvoert voor grote landelijke bedrijven zoals: BonPrix, PostNL en Eneco. Bij Cendris heerst een ongedwongen en informele sfeer. Doel één van de ruim 1800 medewerkers is de klant tevreden stellen.

Zonder tevreden medewerkers ook geen tevreden klanten. Cendris biedt veel zorg aan haar medewerkers en heeft daarnaast interessante acties om je extra te belonen. Cendris staat voor ondernemerschap, plezier in het werk en innovatie. Door altijd vernieuwend te werk te gaan word je als medewerker steeds weer uitgedaagd. Cendris kan zichzelf het beste omschrijven als aanpakkers met verantwoordelijkheidsgevoel die open staan voor nieuwe ideeën en die ook zelf aandragen. Teamplayers die gezamenlijk gaan voor het beste resultaat. Zij geven je de ruimte én flexibiliteit om bij te dragen aan ons succes en ondertussen jezelf te ontwikkelen. Want samen zorgen jullie voor tevreden klanten!

Zin om aan de slag te gaan? Neem dan vandaag nog contact op met onze consultant Guusje 06-12027059 of via glamers@asatalent.nl.

  • Een betaalde training, zodat jij goed voorbereid aan je werk begint;
  • Uitgebreide coaching en begeleiding;
  • Werkervaring opdoen op een technische helpdesk;
  • De mogelijkheid om thuis te werken;
  • Je gaat meedoen aan het bonusreglement van Cendris, waarin je € 0,50 tot € 3,00 per uur extra kan verdienen;
  • Het sparen van CendrisCoins, waar je hele leuke spullen van kan halen!;
  • Een marktconform salaris binnen de klantcontact wereld, startend met € 9,44 bruto per uur vanaf 21 jaar (per 1 juli a.s.);
  • Baan voor langere tijd met kans op contract bij onze opdrachtgever. Een vast contract behoort tot de mogelijkheden;
  • Een online account, waarmee jij meer dan 100 trainingen (online) kan volgen.

Ben jij nieuwsgierig geworden? Heb je nog een korte vraag? Bel Guusje dan voor meer informatie: 040-2445560.

Kan jij niet wachten om aan de slag te gaan als klantenservice medewerker? Klik dan snel op de solliciteerbutton!