Solliciteren

Schrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.

x Bestandstype doc, docx, pdf van maximaal 1,5 MiB

Upload hier jouw CV waarmee je je optimaal presenteert aan ons en aan (potentiele) opdrachtgevers. Het al dan niet opnemen van een foto in je CV geschied op basis van vrijwilligheid en heeft geen negatieve consequenties. Door het uploaden van een CV met foto verleen je toestemming aan ASA Talent en haar concernvennootschappen om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiele) opdrachtgevers.

Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd plaatsvindt. In ons privacy statement kun je nalezen op welke wijze wij jouw gegevens verwerken.

Parttime receptionist(e)

ASA Young Professionals

Standplaats
Schiphol
Opleidingsniveau
MBO
Vakgebied
Administratie/Secretariaat
Vacaturenummer
1628000656

Onze opdrachtgever in Schiphol-Rijk is op zoek naar een receptioniste. De functie is zowel fulltime als parttime in te vullen.

Als receptioniste van dit internationale A-merk in de motor branche ben jij het eerste aanspreekpunt van de organisatie en verantwoordelijk voor alle front office en bijbehorende administratieve taken. Jouw taken pakket ziet er als volgt uit:

  • Dagelijkse front office bezigheden zoals gasten ontvangen, bezoekerslijst bijhouden, security badges maken, receptie en lobby representatief houden.
  • Inkomende telefoongesprekken aannemen, boodschappen aannemen, doorzetten en interne telefoonlijst up to date houden.
  • Voorraad bijhouden en inkopen van kantoor artikelen.
  • Bewaken en naleven van het beveiligingsbeleid en de bijbehorende procedures nalopen bij binnenkomende bezoekers.
  • Ervoor zorgen dat het personeel en de bezoekers de huisregels kennen en ervoor zorgen dat deze worden nageleefd.
  • Ondersteunen van de BHV-coordinator met administratieve taken en opvolgen van de instructies van het BHV team in geval van nood.
  • Controleren en bijhouden van de esstentiele administratie van de gebouwen.
  • Coordineren van poule- en bedrijfsauto's.
  • Ondersteunen van de afdelingen met faciliteiten en general affairs services.

Onze ideale kandidaat:

  • Heeft minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke rol opgedaan na studie.
  • Heeft minimaal MBO4 werk- en denk niveau.
  • Is 30-40 uur per week beschikbaar en indien parttime bij voorkeur dagelijks aanwezig.
  • Schrijft en spreekt Engels en Nederlands foutloos.
  • Heeft sterke coordinatie vaardigheden en in staat om zeer nauwkeurig te werken.
  • Is administratief sterk.
  • Kan uitstekend met Microsoft Office werken.
  • Kennis van gezondheid en veiligheid regels is een pré.
  • Enthousiaste, professionele en no non-sense instelling. Bovendien ben jij van nature dienstverlenend en service gericht!

Het Europese hoofdkantoor van een wereldwijd bekende speler in de motor branche, een A-merk!

Wij bieden:

  • Een internationale werkomgeving waarin je kunt leren en ontwikkelen;
  • Professionele A-merk organisatie;
  • Een functie met verantwoordelijkheid en uitdaging;
  • Een salaris op basis van jouw ervaring tussen 1800 - 2400 euro o.b.v. 40 uur.
  • Een vaste functie.
  • Reiskostenvergoeding. Bij reizen met auto 0,19 cent per km, met openbaar vervoer 2e klas 100% vergoedt