• Contact
    |
  • Vestigingen
    |
  • Mijn ASA
    |
  • Ik zoek werk
    • Alle vacatures
    • Per vakgebied
    • Vacatures per stad
    • Topwerkgevers
    • Werken via ASA
    • Stages
    • Blogs & Artikelen
  • Ik ben werkgever
    • Expertises
    • Diensten
    • Vacature aanmelden
    • Werken met ASA
    • Nieuwsartikelen
    • Klanten over Corona
    • 5 vragen aan...
  • Young Talent Factory
  • Gratis inschrijven
  • Over ASA
    • Missie & visie
    • Certificeringen
    • Stage
    • Werken bij ASA
Terug naar het overzicht

ASA Amsterdam

  • Paalbergweg 2 -4
  • 1105 AG
  • Amsterdam
0206626161 amsterdam@asatalent.nl #ResourceNotFound: UsgOfficeResources, Directions#
#ResourceNotFound: UsgOfficeResources, Registration#
  • Parttime Klantenservice Kredieten

    • Amsterdam
    • MBO 3/4
    • 32 uur
    • Parttime

    Interesse in het proces inzake leningen voor ondernemers? En zie jij jezelf als telefonisch aanspreekpunt bij ABN AMRO in Amsterdam om ondernemers zo goed mogelijk te informeren en adviseren én hou jij van cijfers en berekeningen? Dan is dit een baan voor jou!

    Je komt te werken in een ambitieus team bij ABN AMRO Business Contacts in Amsterdam. Als klantenservice medewerker Zakelijke Kredieten voer jij telefonisch intakegesprekken met MKB klanten betreft leningen en leasecontracten. Je adviseert over leningen, je sluit incassocontracten af en help je klanten met hun dagelijkse bankzaken. Vanaf dat één krijg je training, zodat je volledig wordt klaar gestoomd om zelfstandig aan de slag te gaan als Klantadviseur Zakelijke Kredieten.

    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Medewerker Alarmcentrale I Frans I Parttime

    • Rotterdam
    • MBO 3/4
    • 24 uur
    • Parttime

    Bij SOS International ben jij onmisbaar voor reizigers met problemen in binnen- en buitenland. Als medewerker Alarmcentrale help jij bijvoorbeeld een gezin dat met pech langs de snelweg staat, maar je helpt ook mensen die in het buitenland zitten en een medisch ongeval hebben (bijv. een gebroken been of ziekte). Jij zorgt ervoor dat je klant op weg helpt. Dit doe je voornamelijk telefonisch.

    Soms hebben de zaken waar je mee te maken krijgt grote persoonlijke impact op mensen en ook op jou. Mensen zijn in nood en willen snel en goed geholpen worden. Dat vraagt veel van je, om onder druk kunnen werken. Om kunnen gaan met de emoties van de mensen. Goed kunnen luisteren. Goed probleemoplossend vermogen. Initiatiefrijk.
    Overdag werk je met veel collega's samen. Zodat je veel gelegenheid hebt om te overleggen en af te stemmen met je collega's. Tijdens nachten & de weekenden sta je er met een kleinere groep collega's alleen voor. Met elkaar help je de klanten aan de telefoon en los je alle mogelijke knelpunten op.

    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Klantcontact medewerker Alarmcentrale

    • Capelle aan den IJssel
    • HBO
    • 32 uur
    • Fulltime

    Ben jij op zoek naar een baan waarin je écht iets voor iemand kan betekenen en spreek je naast Nederlands en Engels nog een derde Europese taal? Kom dan werken bij de SOS Alarmcentrale in Capelle aan den IJssel (Rotterdam).

    Binnen deze functie als ben jij verantwoordelijk voor het bieden van hulpverlening op maat van reizigers en gedupeerde in binnen- en buitenland (medisch en mobiliteit). Het kan zijn dat iemand met pech langs de weg staat maar het kan ook een medische kwestie zijn als een gebroken been of ziekte in het buitenland. Jij weet de desbetreffende persoon snel op zijn / haar gemak te stellen en stelt een hulpplan op binnen de daarvoor gestelde criteria van de opdrachtgevers. Vervolgens zie jij toe op de uitvoering hiervan en houd je contact met de persoon in kwestie.

    Binnen deze functie krijg je te maken met verschillende soorten situaties en is geen dag hetzelfde. Om deze functie je snel eigen te maken start je met een betaalde training waarna jij beschikt over alle kennis om deze functie zelfstandig uit te kunnen voeren.

    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Telefonisch Hulpverlener SOS I Parttime

    • Capelle aan den IJssel
    • HBO
    • 20 uur
    • Parttime

    Hulp nodig na een medisch ongeval? Of heb je pech of schade onderweg? Dan sta jij als telefonisch hulpverlener klaar om deze mensen te helpen bij onvoorziene situaties. Geen opgave is daarbij te groot of te complex.

    Als telefonisch hulpverlener bij SOS International ben jij verantwoordelijk voor het bieden van hulpverlening op maat en het coördineren van reizigers en gedupeerden in binnen en buitenland. In je werk zal je verschillende casussen tegenkomen. Het kan zijn dat iemand met pech langs de weg staat maar het kan ook een medische kwestie zijn als een gebroken been of ziekte in het buitenland. Geen dag is hetzelfde! Het is in deze functie belangrijk dat jij zelfstandig keuzes kan maken en doorpakt waar nodig. Zo behaal je het beste resultaat voor jou en je team! SOS bied je de kans om veel te leren en zo in de toekomst jouw carrière een boost te geven! Groei en ontwikkeling staan bij SOS International hoog in het vaandel. Je kunt rekenen op verschillende opleidings- en trainingsmogelijkheden om door te groeien binnen je eigen functie als hulpverlener of naar bijvoorbeeld senior of teammanager!

    Wat ga je doen?
    Je inventariseert het probleem en stelt vervolgens een hulpplan op. Jij pakt alleen of samen met de andere hulpverleners verschillende dossiers op en deinst niet terug voor ‘moeilijke’ gesprekken. Jij zorgt ervoor dat je de juiste informatie goed vastlegt, zodat de dossiers correct in behandeling worden genomen. Jij kan heel goed acties en beslissingen nemen binnen de daarvoor gestelde financiële kaders. Daarnaast ben jij ook in staat een juiste afweging te maken tussen het belang van de klant en van de opdrachtgever (verzekeraars). Je regelt de doktersverklaring, coördineert de hulpverlening en onderhoudt contact met patiënt, familie en leveranciers. Staat iemand met pech langs de weg? Jij regelt snel en efficiënt de huurauto zodat de klant weer op weg kan! Het is hierbij belangrijk dat jij snel kan schakelen en de daarbij behorende KPI’s weet te behalen, niet alleen natuurlijk maar samen met jouw team!

    De afdeling Operations zal bestaan uit meerdere teams. Per team zitten er 25 hulpverleners, 3 senior medewerkers en 1 teammanager.

    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Schadebehandelaar

    • Alkmaar
    • HBO
    • 40 uur
    • Fulltime

    Ben jij in het bezit van een WFT Basis en op zoek naar een nieuwe uitdaging in Alkmaar? Voor een volmachtsbedrijf in Alkmaar zijn we op zoek naar iemand die hun geweldige kleine team kan aanvullen als fulltime schadebehandelaar.

    Als schadebehandelaar heb je een breed takenpakket:

    • Het volledige traject van aannemen, behandelen, beoordelen en afwikkelen van schadeclaims;
    • Het beoordelen van aansprakelijkheidsvragen en verhalen van schades op aansprakelijke partijen;
    • Inschakelen van experts;
    • Goed contact behouden met betrokken partijen zoals adviseurs, verzekeraars, agenten, klanten en/of experts;
    • Verzorgen van financiële afwikkeling.
    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Consultant Intercedent ASA

    • Amsterdam
    • HBO
    • 32 uur
    • Fulltime

    Werk jij graag in een dynamische omgeving waarbij geen dag hetzelfde is? En wil jij jezelf continu blijven ontwikkelen? Dan ben jij de nieuwe consultant die wij zoeken voor ASA Talent Amsterdam.

    Als Consultant bij ASA Talent Amsterdam ben je in meerdere rollen actief. Allereerst ben jij samen met je collega's het gezicht van ASA. Dat betekent dat je, naast de dagen op de vestiging, veel naar buiten gaat om (potentiële) opdrachtgevers te bezoeken. Met de nodige creativiteit werf en selecteer je de juiste kandidaten voor de opdracht. En je vindt de juiste opdrachtgevers voor de kandidaat. Dit lukt je omdat je weet wat er speelt bij de klant én bij de kandidaat. En doordat je je, als het nodig is, buiten de gebaande paden durft te begeven.
    Je bent de belangrijkste schakel tussen onze opdrachtgevers en kandidaten. Maar je kan pas de perfecte match maken als de opdracht binnen is. Aan de telefoon of bij de (potentiële) klant aan tafel zet je jouw acquisitie-skills en flinke dosis commercieel talent succesvol in. Het binnenhalen van new business maakt jouw werkdag goed. Als laatste besteed je natuurlijk veel aandacht aan klantgerichtheid en service én op tijd de beste flexmedewerkers aanbiedt, om zo de klant aan je te binden. En even belangrijk: de kandidaat! Je kent de wensen en talenten van een kandidaat. Dat hierbij je bovengemiddelde communicatieve vaardigheden goed van pas komen, is een feit.

    Bij ASA Talent Amsterdam staan onze klanten en flexmedewerkers centraal. Wij doen er alles aan om onze studenten en young professionals samen te brengen met interessante potentiële opdrachtgevers. De hectiek en de dynamische branche zorgen ervoor dat geen dag hetzelfde is. No-nonsens en humor zijn de keywords die onze organisatie typeren.

    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Junior Accountmanager I Buitendienst

    • Amsterdam
    • HBO
    • 40 uur
    • Fulltime

    Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging en wil jij jezelf ontwikkelen in de sales? Voor Total Gas & Power zijn wij op zoek naar iemand die een nieuwe uitdaging durft aan te gaan, namelijk de positie van Total Gas & Power in het MKB-segment te versterken. Het gaat om een fulltime functie in regio Den Haag.

    Tijdens jou eerste maand ben je veel op kantoor om feeling te krijgen met het bedrijf en je collega’s. Je krijgt natuurlijk een interne training om je op de hoogte brengen van alles wat je moet weten van de gas- en elektriciteitsmarkt en de contracten die wij aanbieden. Maar al snel ga je als Junior Accountmanager op pad. Jij bezoekt dagelijks potentiële klanten in de Randstad en zorgt ervoor dat jouw prospects energiecontracten bij Total afsluiten. Het bijzondere aan deze functie is het feit dat dit een nieuwe functie is bij Total Gas & Power. Ze zoeken een vijftal nieuwe talenten die de MKB-markt gaat aanspreken en op de kaart gaat zetten voor Total Gas & Power. Hoe tof is deze uitdaging?

    ​Om aan deze nieuwe klanten te komen heb je hulp van jouw collega's. Jouw collega's (en na wat werkervaring, jijzelf) zorgen ervoor dat de potentiële klanten op de hoogte zijn van jouw komst. Het is dus geen geheel koude acquisitie. Het Direct Sales Team maakt prospects nieuwsgierig naar de dienstverlening, zodat jij vervolgens in jouw auto kunt stappen om naar de geïnteresseerde klant toe te gaan. Je werkt hierbij samen met andere sales collega's en de Customer Care afdeling, om te zorgen dat klanten zich aan Total willen binden.

    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Consultant ASA Talent

    • Amsterdam
    • HBO
    • 40 uur
    • Fulltime

    Wil jij jezelf blijven ontwikkelen en heb jij passie voor het ontwikkelen van de talenten van onze studenten en young professionals? Dan ben jij de talentversneller die wij zoeken! Bij ASA Talent Amsterdam staan talenten centraal. Wij doen er alles aan om onze studenten en young professionals samen te brengen met interessante potentiële opdrachtgevers. Daar kunnen wij jouw hulp goed bij gebruiken. De hectiek en de dynamische branche zorgen ervoor dat geen dag hetzelfde is. No-nonsens en humor zijn de keywords die onze organisatie typeren.

    In de rol van Consultant ben je verantwoordelijk voor de werving en selectie van kandidaten voor onze klanten en prospects. Je werft voor bestaande vacatures maar daarnaast zorg je proactief dat het kandidatenbestand up to date is en aansluit op de behoeftes in de markt. Op deze wijze ben je de concurrentie altijd een stap voor.

    Om aan deze behoefte te voldoen weet jij altijd waar en hoe je jouw doelgroep kunt benaderen; social media, je eigen netwerk of misschien wel een ingang via je oude studentenvereniging. Daarnaast ben je actief in het vrij aanbieden van kandidaten bij klanten en prospects. Zodra een kandidaat is geplaatst zorg jij voor het kandidaatbeheer. Je voert functioneringsgesprekken, peilt ontwikkelbehoeften en hebt evaluaties met de klant. Door de combinatie van klant-, markt- en vacaturekennis en jouw matchingskwaliteiten zorg je voor een hoge plaatsingsgraad van de kandidaten en hoge vervulgraad van de vacatures.

    Bij al die organisaties en in allerlei situaties kan jij als Consultant een kijkje achter de schermen nemen. En alsof dat nog niet genoeg uitdaging biedt, ben je in meerdere rollen actief. Zo ben je:

    • Ambassadeur: Jij bent samen met je collega’s het gezicht van ASA. Dat betekent dat je, naast je dagen op de vestiging, veel naar buiten gaat om (potentiële) opdrachtgevers te bezoeken.
    • Salesmedewerker: Aan de telefoon of bij de (potentiële) klant aan tafel zet je jouw acquisitie-skills en flinke dosis commercieel talent succesvol in. Het binnenhalen van new business maakt jouw werkdag goed.
    • Recruiter: Met de nodige creativiteit werf en selecteer jij de juiste kandidaten voor de opdracht. En je vindt de juiste opdrachtgevers voor de kandidaat. Dit lukt je omdat je weet wat er speelt bij de klant én bij de kandidaat.
    • Relatiebeheerder: Een tevreden klant is de beste klant. Doordat je veel aandacht besteedt aan klantgerichtheid en service én op tijd de beste flexmedewerkers aanbiedt, bind je de klant aan je. En even belangrijk: de kandidaat! Je kent de wensen en talenten van een kandidaat. Dat hierbij je bovengemiddelde communicatieve vaardigheden goed van pas komen, is een feit.
    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Accountmanager I Beleidsanalist

    • Hoofddorp
    • HBO
    • 32 uur
    • Fulltime

    Ben jij handig met data en heb je affiniteit met financiële processen? Kan jij complexe informatie over auteursrecht snel tot je nemen en helder overbrengen op klanten? Voor Stichting Reprorecht zijn wij op zoek naar een Relatiebeheerder I Beleidsanalist voor 32 uur per week. Het bedrijf volgt de adviezen vanuit de overheid m.b.t. corona maatregelen waardoor de functie vanuit huis uitgevoerd zal worden.

    Stichting Reprorecht is een auteursrechtenorganisatie. Zij innen vergoedingen voor het gebruik van informatie uit boeken, tijdschriften, kranten en andere publicaties. Vervolgens verdelen ze die vergoedingen onder de makers en uitgevers van die publicaties. Als Relatiebeheerder bouw je elke dag aan een goede relatie met bestaande klanten:

    • Je maakt afspraken over de hoogte van de vergoeding die ze moeten betalen voor het kopiëren, scannen, printen en e-mailen van uitgegeven publicaties;
    • Jij verwerkt de afspraken administratief;
    • Je beantwoordt complexe vragen van klanten.

    Verder:

    • Doe je voorstellen om inningen te verbeteren;
    • Coördineer en begeleidt je externe partijen die onderzoek doen naar het gebruik van auteursrechtelijk beschermd materiaal.
    • Word je ook gevraagd nieuwe ontwikkelingen te beoordelen: wat is bijvoorbeeld de invloed van thuiswerken op het gebruik van informatie? Hoe kunnen we de vergoedingssystematiek verbeteren en wat zijn daarvan de gevolgen voor de inning?
    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Relatiebeheerder I Beleidsanalist

    • Hoofddorp
    • HBO
    • 38 uur
    • Fulltime

    Ben jij servicegericht en analytisch sterk? Weet jij complexe informatie snel eigen te maken en helder over te brengen op klanten? Voor een Stichting in Hoofddorp, die auteursrechten collectief beheert, zoeken wij een fulltime relatiebeheerder I beleidsanalist.

    Je bouwt elke dag aan een goede relatie met bestaande klanten: je maakt afspraken met klanten over de hoogte van de vergoeding die ze moeten betalen voor het kopiëren, scannen, printen, e-mailen en opslaan van uitgegeven publicaties. Daarnaast zorg je dat deze afspraken administratief worden verwerkt. Je klanten zijn heel divers: zo kan je de ene dag een afspraak hebben gemaakt met een basisschool in Leiden en de week erop bij een van de grootste banken in Nederland op bezoek gaan. Daarnaast zal je ervaren dat je veel vrijheid hebt in hoe je met je klanten omgaat en hoe je onderhandelt over afspraken.

    Zowel via de telefoon, per e-mail en tijdens een bezoek beantwoord je complexe vragen van klanten. Je doet voorstellen om een inning te verbeteren. Je coördineert en begeleidt externe partijen die onderzoek doen naar het gebruik van auteursrechtelijk beschermd materiaal.

    Daarnaast word je gevraagd nieuwe ontwikkelingen te beoordelen: wat is bijvoorbeeld de invloed van thuiswerken op het gebruik van informatie? Hoe kunnen we de vergoedingssystematiek verbeteren en wat zijn daarvan de gevolgen voor de inning?

    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Inbound Sales Medewerker

    • Amsterdam
    • MBO 3/4
    • 32 uur
    • Fulltime

    Ben jij een echte winnaar en wil jij werken voor merken als de Volkskrant, Qmusic, Donald Duck en VT wonen? Kom dan snel werken als inbound sales medewerker bij de grootste media uitgever van de Benelux. Het gaat om een fulltime functie van 32 uur per week.

    Dit is geen functie waar je koud gaat bellen, de klanten bellen namelijk zelf! In deze inbound sales functie word jij gebeld door klanten met vragen over hun abonnement. Deze vragen gaan voornamelijk over het afsluiten of wijzigen van abonnementen. Hierin kom jij in actie om de klant de juiste aanbieding te doen en toch te behouden. Je leert snel in te spelen op de persoon aan de andere kant van de lijn en gaat het spel aan.

    Het gaat om een fulltime functie voor minimaal 32 uur per week. De werktijden zijn van 09.00-21.00 uur van maandag t/m vrijdag. Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus is het werken vanuit huis zeker een optie, maar op kantoor werken kan ook!

    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Sales medewerker Inbound I Parttime

    • Amsterdam
    • MBO 3/4
    • 40 uur
    • Parttime

    Verkopen! Op de afdeling Customer Service van DPG Media draait het namelijk om sales! Klanten bellen jou met een verzoek met betrekking tot een van de tijdschriften en/of digitale diensten.

    Je kunt hierbij denken aan het opzeggen, afsluiten of wijzigen van een abonnement. Jij benut dit klantencontact door verschillende cross- en upsell strategieën toe te passen. Dit doe je met het doel om mooie aanbiedingen te doen en klanten die willen opzeggen te behouden. Je ziet het als een sport om klanten verder aan DPG Media te binden en jouw targets te behalen. Op die manier scoor je namelijk een lekkere bonus!

    De locatie is Hoofddorp maar, vanwege de maatregelen rondom het coronavirus is het werken vanuit huis zeker een optie.

    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Sales Accountmanager Buitendienst

    • Amsterdam
    • HBO
    • 40 uur
    • Fulltime

    Heb je saleservaring en wil jij je ontwikkelen tot een ware energie-adviseur? Wil je extra beloond worden voor je prestaties? Dan zoeken wij naar jou!

    Tijdens jou eerste maand ben je veel op kantoor om feeling te krijgen met het bedrijf en je collega’s. Je krijgt natuurlijk een interne training om je op de hoogte brengen van alles wat je moet weten van de gas- en elektriciteitsmarkt en de contracten die wij aanbieden.
    Daarna ga je naar buiten en bezoek je tijdens kantooruren MKB-bedrijven aan de hand van vooraf gebelde leads. De potentiële klanten zijn op de hoogte van jouw komst en het betreft dus geen koude acquisitie.

    Tijdens je bezoek aan toekomstige klanten heb je maar één doel en dat is een energiecontract afsluiten bij Total Gas & Power.
    Wekelijks heb je een teamoverleg op kantoor in Den Haag. Je werkt nauw samen met je andere sales collega’s en de Customer Care afdeling om te zorgen dat klanten zich zonder problemen aan TGPNL kunnen binden.
    Als het zo uitkomt, help je mee met het bellen van leads om een afspraak te maken.

    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Mobiele Superbemonsteraar GGD I Parttime I Zorg

    • Amsterdam
    • MBO 3/4
    • 24 uur
    • Parttime

    Als bemonsteraar / tester ga jij, na onze interne opleiding, monsters afnemen bij mensen die getest worden op het COVID-19 virus. Je wordt goed voorzien van beschermende middelen tijdens het testen, ook leren wij je hier op een veilige manier mee om te gaan.

    Als superbemonsteraar / medewerker teststraat ga jij in een duo werken om de mobiele units te bemannen. In een grote of kleinere bus zal jij door het land reizen om burgers uit scholen, tehuizen en bedrijven testen op het coronavirus. Je spreekt dus verschillende mensen door het hele land; jong en oud en bent dus niet alleen in bijvoorbeeld Amsterdam.
    ​

    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Baliemedewerker BMN bouwmaterialen

    • Nieuwegein
    • MBO 3/4
    • 40 uur
    • Fulltime

    Ben jij klantgericht, servicegericht en ben je een echte onderhandelaar die alle partijen tevreden kan stellen?
    Dan is deze functie zeker interessant voor jou!

    Als baliemedewerker bij BMN bouwmaterialen in Katwijk ben jij de schakel tussen klanten, collega's en het magazijn.
    Wanneer een product niet aanwezig is, zorg jij ervoor dat de klant alsnog hieraan kan komen.
    Als er meerdere aankopen zijn zorg jij voor een leuke kortingsactie voor de klant. Jij geeft vakkundig advies over de producten die de klant nodig heeft om hem/haar op weg te helpen bij zijn zoektocht. Elke dag zet jij je in om de beste service te verlenen aan de klant door middel van vakkundig advies, logistieke flexibiliteit en de beste prijs kwaliteit verhouding te waarborgen.

    Jouw takenpakket:

    • Het bedienen en adviseren van de klanten aan de balie in de groothandel;
    • Het verkopen van bouwmaterialen en de administratieve afhandeling uitvoeren;
    • Het onderhouden van relaties van particuliere en zakelijke klanten;
    • Het bedenken en organiseren van kortingsacties op eigen initiatief;
    • Het registreren van binnenkomende bestellingen en naleveringen;
    • Het verrichten van ondersteunend werk in het magazijn;
    Favoriet
    Bekijk vacature
  • Baliemedewerker BMN bouwmaterialen

    • Leiden
    • MBO 3/4
    • 40 uur
    • Fulltime

    Ben jij klantgericht, servicegericht en ben je een echte onderhandelaar die alle partijen tevreden kan stellen? Dan is deze functie zeker interessant voor jou!

    Als baliemedewerker bij BMN bouwmaterialen in Katwijk ben jij de schakel tussen klanten, collega's en het magazijn. Wanneer een product niet aanwezig is, zorg jij ervoor dat de klant alsnog hieraan kan komen. Als er meerdere aankopen zijn zorg jij voor een leuke kortingsactie voor de klant. Jij geeft vakkundig advies over de producten die de klant nodig heeft om hem/haar op weg te helpen bij zijn zoektocht. Elke dag zet jij je in om de beste service te verlenen aan de klant door middel van vakkundig advies, logistieke flexibiliteit en de beste prijs kwaliteit verhouding te waarborgen.

    Jouw takenpakket:

    • Het bedienen en adviseren van de klanten aan de balie in de groothandel;
    • Het verkopen van bouwmaterialen en de administratieve afhandeling uitvoeren;
    • Het onderhouden van relaties van particuliere en zakelijke klanten;
    • Het bedenken en organiseren van kortingsacties op eigen initiatief;
    • Het registreren van binnenkomende bestellingen en naleveringen;
    • Het verrichten van ondersteunend werk in het magazijn;
    Favoriet
    Bekijk vacature
Volg ons op

Ik zoek werk

  • Alle vacatures
  • Per vakgebied
  • Vacatures per stad
  • Topwerkgevers
  • Werken via ASA
  • Stages
  • Blogs & Artikelen

Ik ben werkgever

  • Vacature aanmelden
  • Werken met ASA
  • Diensten
  • Expertises
  • Vestigingen
  • Contact

Vacatures per vakgebied

  • |
    Administratief vacatures
  • |
    Zorg vacatures
  • |
    Onderwijs vacatures
  • |
    Horeca vacatures
  • |
    Evenementen vacatures
  • |
    Inventarisatie vacatures
  • |
    Klantenservice vacatures
  • |
    Commercieel vacatures
  • |
    Retail vacatures
  • |
    Logistiek vacatures

Vacatures per stad

  • |
    Alkmaar
  • |
    Den haag
  • |
    Amsterdam
  • |
    Rotterdam
  • |
    Nijmegen
  • |
    Deventer
  • |
    Enschede
  • |
    Groningen
  • |
    Maastricht
  • |
    Utrecht
  • |
    Tilburg
  • |
    Eindhoven
  • |
    Arnhem
  • |
    Delft
  • |
    Zwolle
  • |
    Leiden
  • |
    Haarlem
  • |
    Algemene voorwaarden
  • |
    Anti discriminatie statement
  • |
    Cookiestatement
  • |
    Disclaimer
  • |
    Privacy statement
  • |
    USG People Privacy Portaal
  • |
    Equal Pay
  • |
    Gedragscode USG People