5 vragen aan...Judith Jansen

foto Judith

In de rubriek '5 vragen aan...' leer jij de collega's van ASA Talent beter kennen. Wat doen zij bij ASA?, wat maakt hun werk zo leuk?, en welke ervaring heeft het meest indruk gemaakt? Dit en meer lees je in deze interviewreeks.

Aan het woord: Judith Jansen. Senior Consultant bij ASA Talent Nijmegen. Zij werkt al 2 jaar met veel plezier bij ASA.

" De sfeer op de werkvloer, de motivatie en de spirit waarmee ons team elke dag weer streeft naar succes maakt dat ik elke dag weer met veel passie en plezier naar mijn werk ga."

Wat doe jij bij ASA?

Mijn naam is Judith en werk nu ruim 2 jaar binnen ASA, momenteel in de rol van Senior Consultant. Binnen mijn functie ben ik enerzijds verantwoordelijk voor de ondersteuning van het management en anderzijds verantwoordelijk de prestaties op operationeel vlak. Zo vervullen wij dagelijks veel ad-hoc diensten bij diverse klanten, maar werven uiteraard ook kandidaten voor fulltime vacatures in verschillende branches. 

Wat maakt jouw baan zo leuk?

Geen dag is hetzelfde bij ASA. Kijkend naar de afwisseling die het werk te bieden heeft, blijf je constant uitgedaagd. Het ene moment ben je verantwoordelijk voor de werving van een studentenpool binnen een logistiek bedrijf, om vervolgens de juiste kandidaat te vinden voor een fulltime vacature binnen de financiële sector. Tevens de sfeer op de werkvloer, de motivatie en spirit waarmee ons team elke dag weer streeft naar succes maakt dat ik elke dag weer met veel passie en plezier naar mijn werk ga.

Kun je iets leuks vertellen wat je heb gedaan of meegemaakt met je collega’s?

We maken wekelijks veel leuke dingen mee met elkaar. Als ik terugblik naar het afgelopen jaar vind ik het zo gaaf dat we naast onze fulltime baan, we in de avonduren ook nog graag een hapje gaan eten met elkaar. Daarnaast organiseren we regelmatig de allerleukste ASA feestjes waar ook klanten en kandidaten aanschuiven. 

Wat is voor jou de grootste verandering sinds uitbreken van corona in je werk of in je functie?

Voor mij is het thuiswerken in het begin een groot obstakel geweest. Én nog..  Juist het samenwerken met collega’s op kantoor maakt het werk zo leuk.

Het contact met klanten en kandidaten verloopt vanwege alle maatregelen voornamelijk digitaal, dit maakt het minder persoonlijk. Hierdoor is het lastiger om een goede band te creëren of te onderhouden. Echter ga je door deze situatie wel op zoek naar creatieve oplossingen/alternatieven. 

Welke ervaring in of tijdens je werk heeft het meeste indruk op je gemaakt?

Er zijn veel momenten geweest in mijn werk wat enorm veel indruk op mij heeft gemaakt. Maar als ik kijk naar de afgelopen periode, heeft de situatie omtrent Corona toch wel de meeste indruk op mij gemaakt. Ondanks vele teleurstellingen zijn we allemaal positief gebleven en zochten we naar creatieve oplossingen. Hieruit blijkt ook weer dat onze kracht hem zit in onze motivatie, betrokkenheid en passie voor het vak!