Vacatures bij Abbott

Wereldwijd werken er 94.000 medewerkers van het internationale healthcare bedrijf Abbott aan een bijzondere missie: leef niet alleen langer, maar beter.

Filteren en zoeken

Vind direct jouw vacature

Filter de vacatures

Opleidingsniveau
Branche
Werkervaring
Dienstverband
Parttime/fulltime
Provincie
Thuiswerken mogelijk

Blijf op de hoogte

Ontvang direct de nieuwste vacatures in je inbox

1 vacatures gevonden

Nieuw

Quality Systems Specialist

  • Fulltime
  • Weesp
  • € 3.500 - € 3.800
Ben jij analytisch en kwaliteitsgericht?Als QS Specialist ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van de kwaliteitssystemen en het faciliteer je in procesverbetering van kwaliteit gerelateerde vraagstukken bij een groot farmaceutisch bedrijf....
Extra kans

We konden geen vacatures vinden met je geselecteerde wensen

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken

Werken bij Abbott

 

Abbott heeft als missie om mensen zo veel mogelijk uit het leven te laten halen dankzij een goede gezondheid. Dit doen ze met een breed scala van op wetenschap gebaseerde voedingsproducten, diagnostische apparatuur en medische hulpmiddelen. Elke dag zetten ze zich in om mensen in elke levensfase te helpen zo gezond mogelijk te worden.

 

Abbott in Nederland

Abbott ontdekt, ontwikkelt, produceert en verkoopt farmaceutische en medische producten (zoals medicijnen, medische apparatuur en voeding).

In Nederland zijn er zo’n 1700 mensen werkzaam voor Abbott. Het bedrijf heeft vestigingen in Alkmaar, Breda, Heerlen, Hoofddorp, Olst, Weesp en Zwolle.Abbott ontdekt, ontwikkelt, produceert en verkoopt farmaceutische en medische producten (zoals medicijnen, medische apparatuur en voeding).

In Nederland zijn er zo’n 1700 mensen werkzaam voor Abbott. Het bedrijf heeft vestigingen in Alkmaar, Breda, Heerlen, Hoofddorp, Olst, Weesp en Zwolle.

 

Functies bij Abbott

Wil jij graag aan het werk bij deze topwerkgever? Wij hebben diverse leuke banen beschikbaar in verschillende vakgebieden. Op deze manier zit er sowieso iets leuks voor jou bij. Solliciteer direct op één of meerdere vacatures bij Abbott  en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort bij dit fantastische bedrijf.

 

Werken bij Abbott

Abbott richt zich op de lange termijn. Dat betekent dat er opleidingen en carrièrekansen worden geboden. Er zijn geregeld (internationale) projecten waar je aan mee kunt doen. En er is een studiefonds voor kinderen van Abbott-medewerkers.

Werken bij Abbott betekent hard werken, verschillen koesteren en samenwerken. Ben jij daar klaar voor? Bekijk de actuele vacatures.

FAQ

Mocht het voorkomen dat je moet overwerken/moet doorwerken tijdens je pauze overleg dit dan altijd eerst met een teamleider. Nooit op eigen houtje overwerken! De dienstdoende teamleider bepaalt of het nodig is en dus of de extra tijd wordt uitbetaald. Kan je de teamleider aan het eind van je dienst niet meer bereiken? Stuur dan een mail met de eindtijd en de reden van overwerken naar teamleidersfoodforcare.sbls@radboudumc.nl. Daarna mag je natuurlijk uitklokken.

Zodra je bent aangemeld bij het Radboud krijg je een Radboudaccount een Radboudmail. Het is belangrijk om je Radboudmail aan het begin van elke dienst te checken. De teamleiders sturen belangrijke mails namelijk naar jouw Radboudmail. Deze informatie kan van belang zijn om jouw taken goed uit te voeren!

 

ASA zal communiceren middels jouw privé mail. Het meeste wordt via Whatsapp gecommuniceerd. Voor zaken die langer kunnen wachten zal er via de mail worden gecommuniceerd.

Het is belangrijk dat je verschillende trainingen volgt. Deze worden aangeboden in de FoodforCare Academy. Zodra je in dienst treed krijg je hiervan een mail op je privé account. Afhankelijk van jouw afdeling wordt er elke maand een training vrijgegeven in de Academy. Per training ben je ongeveer 1 uur bezig. Het is de bedoeling dat je deze training (thuis) maakt. Zodra je deze hebt afgerond zullen wij een uur per training uitbetalen. 

 

Ook worden er klassikale training aangeboden door FoodforCare. Deze zijn niet verplicht maar bieden je extra ondersteuning op de werkvloer. Ook deze training krijg je uitbetaald. Mocht je in aanmerking komen voor een klassikale training dan krijg je hier automatisch een uitnodiging voor in je Radboudmail.

 

Verder wordt er eens per kwartaal ook een afdelingsoverleg ingepland. Bij dit overleg sluiten de voedingsassistenten (FFC en ASA) van de afdeling aan, samen met de teamleiding. Dit overleg is bedoelt om de samenwerking op alle gebieden te verbeteren. Omdat de dag en het tijdstip wordt bepaald door de teamleiding, en niet iedereen hierbij aanwezig kan zijn vanwege andere verplichtingen, is dit overleg vrijblijvend. Mocht je wel bij het overleg aanwezig kunnen zijn dan krijg je deze ook uitbetaald en wordt je input zeer gewaardeerd.  

ASA werkt met ochtend stand-by diensten van 07.00 tot 08.00 en middag stand-by diensten van 13.00 tot 14.30.

 

- Ochtend: Van 07.00 tot 08.00 sta je voor een ochtenddienst standby (07.00-13:45). Als je na 8:00 niet bent gebeld, mag je er vanuit gaan dat het niet nodig is.

- Middag: Van 13.00 tot 14:30 sta je voor een middagdienst standby (13:00-20:00). Je kan tot 14:30 gebeld worden voor een dienst. Daarna mag je ervan uit gaan dat het niet meer nodig is.

- Het is belangrijk dat je klaar staat en binnen een half uur in het Radboud kan zijn.

- Zodra wij weten dat je nodig bent geven wij dit door. Mocht dit de dag van te voren al zijn dan zullen wij je dit al de dag van te voren laten weten.

 

De stand-by diensten dienen om onvoorziene afmeldingen op te vangen. Je krijgt een vergoeding betaald van €4,- wanneer je niet wordt opgeroepen voor je stand-by dienst. Word je wel opgeroepen en ben je binnen 30 minuten in het Radboud? Dan krijg je de volledige dienst uitbetaald. Bijvoorbeeld: je word om 07.30 uur opgebeld en bent om 08.00 uur aanwezig in het Radboud. In dat geval krijg je vanaf 07.00 uur uitbetaald. Ben je pas om 08.15 uur aanwezig dan krijg je pas uitbetaald vanaf het moment dat je in klokt.

 

We proberen je altijd op je eigen afdeling in te zetten. Het kan gebeuren dat je op een andere afdeling wordt ingezet, omdat er geen andere optie is in de planning. In dit geval zorgen wij voor voldoende ondersteuning vanuit de teamleider of collega’s.

Omdat het ziekenhuis alle dagen van het jaar geopend is, zijn de feestdagen verplicht om te werken. Uiteraard proberen we deze eerlijk te verdelen zodat iedereen ook nog kan genieten van de feestdagen. 

Verlofaanvraag dien je minimaal 4 weken van te voren via de mail aan te vragen. Je vraagt verlof aan wanneer je niet aan de beschikbaarheid kan voldoen. Ben je bijvoorbeeld een weekend weg? Vraag dan verlof aan voor dat weekend. De regel is namelijk dat je 1 dienst per weekend kan werken. Tevens kun je deze in Dyflexis zetten. Zodra het verlof is goedgekeurd laten wij dit middels een mail weten. Daarnaast zal deze ook in Dyflexis worden goedgekeurd.

 

Bij het te laat aanvragen van je verlof zal deze niet meer in behandeling worden genomen.

 

Regels rondom verlof:

- Maximaal 3 weken achtereen verlof buiten de zomervakantie

- Maximaal 3 weken verlof in totaal tijdens de zomervakantie (juli/augustus/begin september)

 

Uiteraard is het ook mogelijk om je dienst te ruilen met collega’s. Het is alleen mogelijk om je dienst te ruilen met een collega die een competentie heeft voor deze afdeling. Een aanvraag om te ruilen dien je in via de mail of Whatsapp. Ruilverzoeken via Dyflexis worden door ons niet gelezen en dus niet in behandeling genomen.

Het is belangrijk dat je 3 diensten beschikbaar bent per week. Deze bestaan uit 2 diensten van maandag t/m vrijdag en 1 dienst in het weekend. Een dienst is van 07:00 - 13:45 of  van 13:30 – 20:00 uur.

 

Elke maandag plant ASA hiervoor 4 weken vooruit. Zorg er dus voor dat je uiterlijk om zondagavond je beschikbaarheid hebt doorgegeven. Mocht je niet vooruit kunnen plannen, vanwege een onbekend schoolrooster geeft dit dan tijdig middels een appje bij ons aan.

 

Heb je geen beschikbaarheid doorgegeven en heb je hierover ook niets met ons gecommuniceerd dan zijn er 2 opties:

1. Je wordt door ons ingepland op een dag naar keuze. Mocht je niet kunnen werken dan dien je zelf vervanging te regelen.
2. Je wordt voor die week helemaal niet ingepland.

 

Wil je veel werken? Hoe meer beschikbaarheid je invult hoe meer diensten wij je kunnen inplannen. Ben je 4 dagen beschikbaar maar wil je er maximaal maar 2 diensten werken? Geef dit dan aan in de opmerkingen. Geen opmerking betekent dat wij je alle beschikbare diensten mogen inplannen.

Mocht je ziek zijn geef dit dan altijd telefonisch (nooit per mail of WhatsApp) door. Je meldt je altijd zowel bij de teamleiders ziek als bij ASA. ASA is je werkgever dus moet ook officieel de ziekmelding registreren. Je meldt je ook ziek wanneer je stand-by staat!

 

- Ziekmelden doordeweeks: voor de ochtenddienst doe je dit direct om 07.00 uur bij de teamleiders, en bij ASA voor 09:00 uur. Voor de middagdienst doe je dit voor 09:00 uur bij zowel de teamleiders als bij ASA.

- Ziekmelden weekend: bij teamleiders FoodforCare. Voor een ochtenddienst doe je dit direct om 07.00 uur. Voor een middagdienst doe je dit voor 09.00 uur.

- Op maandag bel je ASA vóór 09:00 uur even om je ziekmelding door te geven van het weekend.

- Bij frequent verzuim volgt er altijd een verzuimgesprek met ASA

- Beter melden: Bel altijd naar ASA als je weer beter bent. Dan zijn wij er zeker van dat je de eerstvolgende dienst weer kunt werken.

ASA: 06-24954874, foodforcare@asatalent.nl
FoodforCare: teamleiders 024-3667258, teamleidersfoodforcare.sbls@radboudumc.nl
Inhouse locatie: Sanquin, bloedbank gebouw. 2e etage route 890

                                                                                                                                                             ffc 2

ASA: maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 08:30 – 17:30 uur.
FFC: Maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 07:00 – 20:00 uur.
         Weekend bereikbaar tussen 07:00 – 16:00 uur.

ASA Apenheul is bereikbaar op: +31 (0)570665100.

Maandag tot en met vrijdag: 8.30u – 17.30u
Zaterdag & zondag  : 8.30u - 13.0u

Flexteam

Michelle van der Velde

Jaimy Verhoef

Natascha Scharmin

Gizem Eroglu

Het is voor ons heel belangrijk dat je je prettig voelt op de werkvloer bij Apenheul.

Daarom willen we graag dat jullie met je verhaal terecht kunnen bij iemand wanneer dit niet het geval is. Kom je terecht in een situatie waarin je je niet op je gemak voelt (denk aan discriminatie, pesten, (seksuele) intimidatie en geweld/agressie, diefstal)? Weet dan dat onze deur altijd open staat. Zowel die van het kantoor van het flexteam, als die van de coördinatoren. Wij horen graag jouw verhaal aan en kijken indien mogelijk naar oplossingen.

 

Hieronder tref je de vertrouwenspersonen:

Vertrouwenspersoon ASA: deze vind je op je mijnasa. Onderaan de pagina via het kopje ‘gedragscode’. Rgfstaffing.nl/ongewenste-omgangsvorm-melden

Vertrouwenspersoon Apenheul: Bert Boshoff 0653309379 b.boshoff@apenheul.nl

10.1 Parkeerregels gedurende het gehele jaar

  • Alle vaste- en seizoensmedewerkers die buiten  een straal van 10 km van Apenheul wonen, mogen indien er plek is- op de dienst parkeerplaats parkeren. Als er onvoldoende plek is, gelden  dezelfde regels als voor de overige medewerkers, stagiaires en vrijwilligers.
  • Ben je geen vaste of seizoensmedewerker en/of  woon je binnen een straal van 10 km, gelden de volgende afspraken: In de weekenden, op feestdagen en in de hoogseizoen weken mag je op de dienst parkeerplaats parkeren indien er plek is. Is er geen plek? Dan parkeer je bij het Boschbad (zie foto 11.1). Het adres van de parkeerplaats bij het boschbad is Felulaan en de code voor het slot is 6969.

 

  • Op doordeweekse dagen buiten de vakantieperiodes gebruik je de bezoekersparkeerplaats. Een abonnement kun je via de mail aanvragen bij ASA. Hier zitten geen kosten aan verbonden.
  • Op doordeweekse dagen in de overige vakanties parkeer je de auto op de dienst parkeerplaats van het Boschbad (zie foto 11.1).

 

  • In de periode dat het park gesloten is mag je van 15 november tot 1 maart in de weekenden, in de kerstvakantie, op woensdagen en op vrijdagen je auto op de dienst parkeerplaats parkeren indien er plek is. Is er geen plek? Dan parkeer je op de bezoekersparkeerplaats. 

Foto 11.1 Route Boschpad 

 

10.2 Uitzondering op de parkeerregels

  • Indien je voor calamiteit komt, mag je -indien er geen plek meer beschikbaar is- parkeren op een laden en lossen bezoekersplek. Heb je een dienst die tot 20.00 uur of later ingepland is, dan mag je -ongeacht het aantal km van Apenheul- op de dienst parkeerplaats parkeren.
  • Voor de volgende functies geldt een uitzondering ongeacht het aantal kilometers van Apenheul i.v.m. gevraagde flexibiliteit: Algemeen Directeur, Parkmanager, medewerkers Sales met een externe functie. Van deze uitzondering mag gebruik gemaakt worden indien de werkzaamheden dit vragen. Ben je (tijdelijk) slecht ter been, kan er in overleg met de Parkmanager besloten worden dat je ook op de dienst parkeerplaats mag parkeren. 
  • Overige uitzonderingen gaan ook via de parkmanager.

 

 

 

 

Voor het gehele calamiteitenplan kun je op kantoor komen om dit te bekijken. Je dient tijdens werktijden altijd je calamiteitenkaart bij je te houden. Dit is zeer belangrijk! Deze kaart krijg je tijdens je eerste werkdag van ASA. Mocht je deze niet hebben ontvangen, loop dan even langs bij ons kantoor. Let op: bewaar de kaart niet in je portemonnee!

 

Als je een telefoon van Apenheul hebt, kan je voor calamiteiten ‘’777’’ bellen. Met je eigen mobiel bel je naar 055-3575777. Volg ten alle tijden het protocol op de calamiteitenkaart.


Alle medewerkers, behalve wie op kantoor werkt en sommige leidinggevenden, dragen tijdens het seizoen bedrijfskleding. Apenheul medewerkers in het park zijn herkenbaar aan gekleurde shirts of jassen met het Apenheul logo op de rug. Op je eerste werkdag ligt jouw kleding klaar. Je tekent hiervoor een verklaring dat je de kleding hebt ontvangen en goed bewaard. Mocht je kleding kwijtraken of zonder goede reden kapot zijn, dan wordt dit op je loon afgetrokken.

De hoeveelheid en de soort kleding die Apenheul verstrekt, hangt af van de functie die je hebt en het aantal dagen dat je per week werkt. Je vindt de aantallen in de kledingregels in de Afdelingsmap. De kleding die Apenheul verstrekt, draag je alleen op je werk. Als je je dienstkleding thuis al aantrekt, zorg er dan voor dat je ook op de weg van en naar huis netjes gedraagt.

 

Afhankelijk van de werkzaamheden krijgen een aantal medewerkers ook een Apenheul jas. Voor wie geen jas in bruikleen krijgt, is tijdens koude dagen op de afdeling een Apenheul jas beschikbaar

 

Wij vinden het belangrijk dat wij er allemaal fris, verzorgd en netjes uitzien. Daarom hebben wij enkele afspraken met elkaar gemaakt.

 

Zelf dien je zorg te dragen voor onderstaande:

- Verzorgde uitstraling

- Lange haren vast

- Geen of bescheiden make-up

- Verzorgde en geen lange nagels

- Apenheul polo, gestreken zonder scheuren en gaten, mouwen niet over de schouder trekken. Onder de polo mag een T-shirt gedragen worden met lange mouwen en in effen natuurlijke kleuren (zwart of wit), passend bij de kleur van de polo.

- Naambadge

- Donkere spijkerbroek, gestreken zonder scheuren en gaten

- Neutrale schoenen

- Lange sokken die over je enkels komen


Alle medewerkers die werkzaam zijn bij Apenheul worden ingepland op de vrijblijvende beschikbaarheidsdiensten. Wij zorgen ervoor dat jij niet elke week op deze dienst staat, maar dat dit eerlijk wordt verdeeld onder jullie allemaal.

Een vrijblijvende beschikbaarheidsdiensten houdt in dat jij thuis stand-by staat om opgeroepen te worden als het bijvoorbeeld drukker is qua bezoekers dan verwacht of als er iemand ziek is of onverwachts niet meer kan komen werken.

 

De tijden voor de vrijblijvende beschikbaarheidsdiensten zijn als volgt:

- 08:30 tot 12:30 u

Let op! dit zijn de vrijblijvende beschikbaarheidsdiensten tijden. Als je wordt opgeroepen dien je de hele dienst waarop je wordt ingepland in mijnASA te werken.

 

Tevens zijn de diensten vrijblijvend. Je hebt de keuze als je gebeld wordt om niet te komen werken, maar het is natuurlijk een mooie mogelijkheid om extra te werken en te verdienen!

- De planning en alles rondom de planning zal via mijnASA met je gecommuniceerd worden. De planning is 4 weken van te voren inzichtelijk via de portal

- Je geeft van te voren je vaste beschikbaarheid incl. één verplichte weekenddag per week aan ons door

- Beschikbaarheid kun je 2 weken van te voren telefonisch of via de app wijzigen

- Werkplek kan kort van te voren nog wijzigen, check avond van te voren jouw planning

- Zomervakantie doorgeven vóór 15 mei, overige vakanties 4 weken van te voren

Te laat komen kan natuurlijk wel eens gebeuren door bijvoorbeeld vertraging van het OV. Het is in elk geval belangrijk dat je dit z.s.m. meldt bij ons. Niet op komen dagen (oftewel no show) is vanzelfsprekend niet de bedoeling. Als je vanwege onvoorziene omstandigheden niet kan komen voor je dienst, geef je dit altijd en z.s.m. telefonisch aan ons door. Zonder melding niet op komen dagen wordt dus gezien als een ‘no show’.

- Je bent standaard 10 minuten voor je dienst aanwezig op je afdeling, om je spullen op te bergen en eventueel om te kleden.

- Mocht je twee keer te laat komen in drie maanden tijd, gaan wij het gesprek met je aan. 

- Bij de eerste ‘no show’ krijg je een officiële waarschuwing, bij de tweede ‘no show’ zijn we helaas genoodzaakt je dienstverband te beëindigen.



We staan er bij Apenheul als een team en we willen de bezoekers een optimale dag verzorgen. Je kan daarom wel begrijpen dat het niet fijn is voor Apenheul en je collega’s dat je je niet tijdig afmeldt of vaak te laat komt.

Ziek zijn is natuurlijk nooit leuk, maar het kan voorkomen. Het is belangrijk dat jij je op tijd ziek meldt. Dit doe je tussen 08.30 uur en 09.00 uur.

Tijdens het seizoen zijn wij doordeweeks van 8.30 tot 17.00u en in de weekenden van 08.30 tot 12.30 u telefonisch bereikbaar. Ziek melden kan via het telefoonnummer van het ASA Talent: 0570-665100. Ziekmeldingen via sms/app of mail worden niet goedgekeurd, je meldt je persoonlijk af door te bellen.

Wanneer wij te laat een ziekmelding ontvangen kunnen wij geen vervanging meer regelen. Apenheul rekent op ons en wij op jou!

 

4.1 Banqueting
Deze procedure geldt alleen als je bij de Banqueting van Apenheul werkt. Mocht je ingepland staan bij de Banqueting en sta je eerder dan 09.00 uur ingepland, bel dan zelf even met het Banqueting team via:

Telefoonnummers van de Banqueting:

●       De Staart 06-53310395

●       Kambuzuri 06-53312190

Je meldt je zowel bij de Banqueting, als bij ASA (na 08.30 u) ziek

 

4.2 Ziekteverzuim

We hanteren een ziekteverzuimprotocol, omdat we graag willen dat ziekte goed wordt opgevangen. Mocht jij je in een periode van drie maanden meer dan twee keer ziek melden, gaan we het gesprek met jou aan. Dit is niet om je te controleren, maar vooral bedoeld om te ondersteunen. We gaan het gesprek met je aan om te kijken wat we kunnen doen om jou hiermee te helpen.

Als je jouw ziekmelding niet op tijd doorgeeft (of helemaal niet) krijg je een officiële waarschuwing vanuit ASA.

Voor de verloning is het van groot belang dat je je elke dienst in-en uitklokt met je klokkaart. Doe je dit niet? Dan kunnen we jou helaas niet uitbetalen. We verwerken de gewerkte uren van de week ervoor op de donderdag of vrijdag (zodra voor deze uren akkoord is gegeven door jouw coördinator). Dit betekent niet dat je automatisch uitbetaald krijgt op de donderdag of vrijdag. Dit ligt aan hoe snel jouw bank de betalingen verwerkt. Je kunt bij ons aangeven of je wekelijks of vierwekelijks wordt uitbetaald.

Toch liever bij een andere topwerkgever aan de slag?