Het is ontzettend belangrijk dat we met onze jongere generaties meegroeien, om zo nog specifieker op hun wensen en behoeften binnen de arbeidsmarkt in te kunnen spelen. Doen we dit niet? Dan ontstaat er een gap. Van hier tot Gen-Z. En dat willen we niet. Daarom is het van groot belang dat we blijven investeren en ons ook blijven interesseren in de jongere generaties, in the end zijn zij de én onze toekomst.
En om dit een stukje eenvoudiger te maken, want we snappen dat tijd schaars is, hebben we vanuit ASA een onderzoek naar Gen-Z gerealiseerd. Samen met onderzoeksbureau Sparkey en Neurensics. Dit alles hebben we samengevat en omgetoverd tot dé ASA Gen-Z-Trendpaper, zodat je binnen no-time op de hoogte bent van de allerlaatste trends.
❓ Wist je dat...
✔️ 89% van Gen-Z liever een berichtje stuurt naar vrienden dan dat ze bellen? 38% heeft zelfs belangst!
✔️ Gen-Z transparantie én duidelijkheid het meest belangrijk vindt in hun oriëntatieproces naar een baan?
✔️ Eenmaal hun aandacht? Dan heb je de meest hardwerkende en loyale werknemers!