ASA Campus

teamfoto asa campus

Theresiastraat 6a 2593 AN Den Haag 010 - 290 80 90 inholland@asatalent.nl ASA campus is hét interne uitzendbureau van Hogeschool Inholland. Wij bemiddelen voor alle locaties van de hogeschool studenten tot zelfstandige docenten. ASA Campus is een samenwerking tussen Hogeschool Inholland en RGF Staffing the Netherlands. Interesse in een baan binnen het onderwijs? Bekijk onze vacatures!

Stuur ons een bericht

Deze vacatures vind je misschien interessant

Promoteam Inholland

  • 's-Gravenhage
Volg jij een studie op een van de Inholland locaties (Alkmaar, Amsterdam, Diemen, Delft, Den Haag, Dordrecht, Haarlem of Rotterdam) en wil jij jouw enthousiasme over jouw studie delen met anderen? Dan zoeken wij jou!Als je op zoek bent naar een bijbaan binnen Inholland dan kan jij je inschrijven bij ASA Campus. Via ASA Campus – onderdeel van Hogeschool Inholland – kan je tijdens je studie flexibel werken voor je opleiding en de hogeschool. De werkzaamheden variëren van het promoten van je opleiding en Inholland tijdens Open Dagen tot voorlichtingen geven op middelbare scholen. Daarnaast kun je tijdens evenementen helpen bij de opbouw, het ontvangst en de registratie. Het draait dus allemaal om het promoten van de studie die jij volgt bij Inholland.Er zijn verschillende mogelijkheden voor een bijbaan binnen Inholland. Hierbij kun je denken aan:Werken in het promoteam van een locatie met de mogelijkheid om door te groeien naar coördinator;Voorlichting geven aan toekomstige studenten over jouw opleiding tijdens open dagen, proef studeren en/of het studiekeuze proces;Meedenken over specifieke campagnes van Inholland en je inzetten als lid van het campagneteam op de locaties;Meedoen aan studentenpanels. We hechten binnen Inholland veel waarde aan jouw feedback als student. Er vinden maandelijks studentenonderzoeken plaats waar je tegen betaling kunt meedenken en meepraten over een specifiek onderwerp.Spreekt het jou juist meer aan om je in te zetten voor je medestudent? Dan zijn er ook nog mogelijkheden als studentenbuddy bij het Studentsucces Centrum of als studentmedewerker van het Studenten Initiatieven Fonds krijg je ook betaald.Tot slot kan je als student binnen jouw domein of opleiding onderdeel uitmaken van een studentenprojectteam. Denk bijvoorbeeld aan het team van domein Creative Business die aan de etalage werkt van beroepsproducten....

Medewerker Onderwijsservice |Administratief

  • Diemen
Doel van de functie Het fungeren als front office voor klanten (medewerkers en studenten), aannemen en afhandelen van klantvragen op het gebied van onderwijs(Iogistiek), het bieden van logistieke en organisatorische ondersteuning bij evenementen, bijeenkomsten en activiteiten en zorg dragen voor (centraal) administratieve verwerking van gegevens, volgens geldende werkprocessen, -afspraken en wet- en regelgeving en interne richtlijnen teneinde een bijdrage te leveren aan een efficiënte en effectieve dienstverlening. Werkzaamheden bestaan onder andere uit:  - Aannemen, registreren en beoordelen van klantvangen; - Inschatten of vragen zelf afgehandeld kunnen worden of doorgezet moeten worden naar specialisten; - Klanten informeren over verdere procedure; - Regelen van bemensing en materiaal; - Begeleiden en/of ondersteunen van logistieke en organisatorische werkzaamheden (bijvoorbeeld toetsing, diploma uitreiking; - Verzameling, controle, registratie en verwerking (of mutatie) van gegevens; - Administratieve voorbereidingen, bewaken voortgang.  ...

Allround Teamondersteuner

  • Rotterdam
Jouw meerwaarde Jij haalt voldoening uit het zo goed mogelijk ondersteunen van teamleiders en collega’s. Je bent als het ware een paar extra ogen en oren voor medewerkers die jij ondersteunt. Bovendien ben je goed in organiseren. Je zorgt ervoor dat er niets vergeten wordt en dat dingen gebeuren.Je bent proactief, je werkt zelfstandig en samenwerken is voor jou vanzelfsprekend. In je werk ben je zorgvuldig en secuur. Professionaliteit en vriendelijkheid zijn bij jou de standaard. Hierdoor stappen zowel collega’s als studenten makkelijk op jou af. Herken jij jezelf hierin? Solliciteerd dan snel.  Achtergrondinformatie / Introductie Als teamondersteuner ondersteun je de teamleider van de opleiding Integrale Veiligheidskunde in de uitvoering van hun dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast ondersteun je de medewerkers van het team op organisatorisch, logistiek en administratief gebied. Jij zorgt ervoor dat alles in goede banen loopt. Met jouw oog voor detail merk je op wanneer zaken vergeten worden, je helpt bij het goed uitvoeren van processen. Je bent een vast aanspreekpunt voor onze medewerkers en externe belanghebbenden van de opleiding. Je levert een belangrijke bijdrage aan het reilen en zeilen van de opleiding en aan het optimaliseren van processen. Als spin-in-het-web draai je je hand niet om voor het organiseren van overleggen en evenementen.  Wat ga je precies doen? Agendabeheer en ondersteuning teamleider;Beheren van diverse administraties: verwerken en controleren van gegevens; archiveren en documenteren van informatie, dossiers en verslagen; administratieve voorbereiding en/of afhandeling; bijhouden en maken van overzichten;Bewaken van de kwaliteit en het overzichtelijk houden van dossiers en archieven; Notuleren en maken van verslagen van bijeenkomsten;De financiële afhandeling (declaraties, uitgaven en facturen verzorgen in het systeem Proactis) en inkoopwerkzaamheden;Personeelsmutaties verwerken in Sharepoint en contact onderhouden met werving en selectie bureau(s);Ervoor zorgen dat processen en evenementen goed verlopen. Denk aan vergaderingen, teambijeenkomsten, decentrale selectie, open dagen, voorlichtingsactiviteiten, diploma-uitreikingen;Helpen bij het verbeteren van processen, procedures, instructies en werkwijzen. Wijzigingen op een goed manier doorvoeren. Je levert een bijdrage aan het behalen van het teamresultaat en daartoe samenwerken met collega’s.  ...

Facilitair Medewerker

  • Diemen
Wij zijn op zoek naar een energieke facilitair medewerker die zijn of haar handen uit de mouwen steekt, oplossingsgericht is en een facilitair oog heeft.Naast de werkzaamheden als facilitair medewerker dien je "wanneer nodig" ook baliewerkzaamheden te verrichten. Doel functie Het fungeren als front office (servicepunt) voor klanten (medewerkers en studenten), aannemen en afhandelen van klantvragen op het gebied van Facilitaire Zaken, het uitvoeren en begeleiden van onderhoudswerkzaamheden en beheren van (delen van) het gebouw en terrein en het ondersteunen van gebruikers van hulpmiddelen, volgens geldende werkprocessen en -afspraken en wet- en regelgeving en interne richtlijnen teneinde een bijdrage te leveren aan een efficiënte en effectieve dienstverlening en een veilig, ordelijk gebouw en terrein, installaties, machines en/of objecten. Enkele voorbeeld activiteiten zijn: Bijdragen aan ordelijke openbare ruimten;Klachten zo nodig doorgeven (aan derden);Controleren van post en/of goederen en klaarzetten voor interne klant;Ondersteunen gebruikers bij installatie van AV middelen en wijzigingen op werkplekken;Plannen, voorbereiden en/of uitvoeren van verhuizingen;Lokaliseren van storingen, analyseren en verhelpen daarvan en zorg dragen voor de terugkoppeling aan gebruiker;Uitvoeren inspecties/controles, signalerenen verrichten van onderhouds- en/of herstelwerkzaamheden en rapporteren daarover;Draaien van piketdiensten.Verwerken van informatie in Topdesk;Let op! Het betreft een functie voor 32 tot 40 uur per week voor een periode tot en met 1 oktober 2024. In beginsel zal je werken bij de locatie in Diemen waarna je ook ingezet zou kunnen worden in Amsterdam.   ...

Casemanagement (B)WW

  • Haarlem
Wil jij jouw junior juridische expertise tijdelijk inzetten om anderen te helpen in het complexe landschap van sociaal zekerheidsrecht en arbeidsrecht? Bij ons ben jij dan aan het juiste adres! Met een afgeronde (hbo) juridische opleiding en ervaring in sociaal zekerheidsrecht & arbeidsrecht, ben jij klaar om jouw talenten te benutten. Jouw communicatieve en netwerkvaardigheden komen van pas wanneer je in contact treedt met belangrijke instanties zoals het UWV, Visma en ABP. Je proactieve houding zorgt ervoor dat je niet afwacht, je toetst voornamelijk besluiten van het UWV en Visma op nauwkeurigheid volgens de geldende wet- en regelgeving, en je neemt de leiding in het behandelen en afhandelen van bezwaarschriften. Klinkt dit als de uitdaging waar jij nu naar op zoek bent? Sluit je dan tijdelijk aan bij ons team op locatie in Haarlem en maak het verschil als onze nieuwe uitzendkracht voor de duur van een half jaar....

Administratief Medewerker Centrale Studenten Administratie

  • Haarlem
Wij zoeken per direct een tijdelijke administratieve collega voor ons enthousiaste backoffice team van de Centrale Studentenadministratie. In jouw nieuwe baan heb je veel contact met onze (aankomende) studenten en hun vragen bij het in- en uitschrijfproces, waarbij de werkzaamheden voornamelijk bestaan uit:Beantwoorden vragen van studenten via telefoon, mail, en WhatsApp;Administratieve werkzaamheden;Toelichten van mogelijke consequenties of keuzemogelijkheden inzake regelingen en procedures;Registreren, controleren, corrigeren, invoeren en opslaan van studentgegevens;Signaleren van knelpunten en het aandragen van effectieve oplossingen hiervoor. ...