Vacatures bij Red je Pakketje

Bezorgers die pakketjes uit de bus laden

Binnen vier jaar groeide Red je Pakketje uit tot een organisatie van meer dan 600 medewerkers. Wil jij aan de slag als pakketbezorger of pick-up chauffeur? Dan is deze werkgever the place to be! Check de vacatures en lees meer over Red je Pakketje.

Filteren en zoeken

Vind direct jouw vacature

Filter de vacatures

Blijf op de hoogte

Ontvang direct de nieuwste vacatures in je inbox

Laatst bekeken vacatures

0 vacatures gevonden

We konden geen vacatures vinden met je geselecteerde wensen

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken

Over Red je Pakketje

 

Red je Pakketje is de generatie van Think different, I’m lovin’ it en Just do it. Een kritische generatie die de wereld wil verbeteren en tegelijkertijd uit is op gemak. Ze zien hun bezorgers als het visitekaartje van webshops. Door dat uitgangspunt zijn bestellingen bij Red je Pakketje in goede handen. Door een bestelling snel én met een glimlach te bezorgen, maken zij online bestellen nog aantrekkelijker.

Bij Red je Pakketje werken alleen maar enthousiaste mensen die elke dag hard werken om onze kwaliteit nog beter te maken. ​Ze werken hierbij vanuit 7 verschillende locaties in Nederland: Utrecht, Zwolle, Amsterdam, Rijen, Eindhoven, Rotterdam, Alkmaar en Arnhem.

 

Werken bij Red je Pakketje

Naast gezellige collega's en een hard groeiende werkgever bieden we je een salaris van €11,80 per uur. Wil jij graag aan het werk bij deze topwerkgever? Dat kan binnen twee functies.

Pakket bezorger

Als pakketbezorger ben je eigenlijk een soort kerstman. Zonder slee, maar wel met een mooie blauwe bestelbus. Red je pakketje is gespecialiseerd in Same Day delivery en Next Day Evening delivery. Je bezorgt daardoor altijd pakketjes waar mensen uit naar uitkijken! 

Je begint je dag om 17:00 op de Hub samen met je collega's waar je samen de pakketten gaat sorteren. Na dit proces stap je jouw bus in om te vertrekken. Nog even je favoriete Spotify lijstje aan en dan ben jij klaar om te gaan! Zijn al je pakketten geleverd? Dat betekent dan een 100% score voor jou! Je sluit je werkdag af als je terugkomt op de HUB, waar je samen met je collega's de dag rond 23:00 uur afrondt. Met een tevreden gevoel sluit je de dag af. Je hebt veel mensen blij gemaakt vandaag!

Pick-up chauffeur

Jouw werkdag start tussen 09:00 en 11:30 uur op de HUB waar je een bus meekrijgt om de pakketten bij verschillende klanten op te halen. Je scant de pakketten met je telefoon en laadt ze in je bus. Teruggekomen op de HUB ga je samen met je collega's de pakketten per locatie sorteren. Vervolgens breng je de pakketten naar een andere locaties waar je een vol geladen bus mee terug neemt naar jouw HUB. Hier ga je samen met collega's de routes voor de pakketten vaststellen en sluit je de dag rond 17:00 uur af. De pakketbezorgers nemen de taak nu van je over! 

 

Dit vragen we van een Red je Pakketje held

  • Je hebt goeie rij skills en een rijbewijs B
  • Je bent 12-24 uur beschikbaar 
  • Je woont in de omgeving Utrecht, Zwolle, Amsterdam, Rijen, Eindhoven, Rotterdam, Alkmaar of Arnhem
  • Je kan heel lief lachten en houdt van roadtrips 

 

FAQ

Als je vragen hebt, kun je altijd contact opnemen met jouw ASA vestiging via telefoon, e-mail of chat. We staan klaar om je te helpen met al je vragen!
Het is mogelijk om een dienst te annuleren, maar houd rekening met de annuleringsvoorwaarden die per opdrachtgever kunnen verschillen. Controleer altijd de voorwaarden voordat je je aanmeldt voor een dienst.
Nee, er is geen minimum aantal uren dat je moet werken. Je hebt volledige controle over je eigen rooster en kunt zoveel of zo weinig werken als je wilt.
Nadat je je hebt aangemeld, nemen we contact met je op om je beter te leren kennen en om de administratieve zaken af te ronden. Daarna kun je direct beginnen met het plannen van je diensten via ons platform.
Na het afronden van je dienst, wordt je salaris uitbetaald volgens de afspraken die je met ASA hebt gemaakt. Je kan er voor kiezen om wekelijks of vier-wekelijks uitbetaald te worden.
ASA Flexpool biedt een breed scala aan diensten in verschillende sectoren, zoals horeca, schoonmaak, administratie, en retail. Je kunt kiezen voor het type werk dat jou het meest aanspreekt.
Ja, je kunt jezelf samen met vrienden aanmelden voor dezelfde diensten. Zo kun je gezellig samen werken en de ervaring delen!
Nee, je bepaalt zelf wanneer en hoe vaak je werkt. Je kunt kiezen voor diensten die bij jouw planning passen, of je nu elke week wilt werken of slechts af en toe.
Als gebruiker van het platform bepaal je zelf wanneer je werkt. Daarnaast heb je toegang tot een divers aanbod aan banen, van horeca tot administratief werk. Ontdek je talenten, leer nieuwe vaardigheden en ga meteen aan de slag!
Via ASA On Demand kunnen werkzoekenden zich eenvoudig aanmelden voor opdrachten. Ze krijgen snel toegang tot diverse tijdelijke banen, zonder uitgebreide sollicitatieprocedures. Hierdoor kunnen ze werk flexibel combineren met hun persoonlijke leven. We voeren nog steeds een eerste persoonlijke screening uit, zodat we weten wie er bij jou aan het werk gaat.
Het gebruik van ASA On Demand valt onder onze reguliere dienstverlening, dus er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van het platform.
Als een kandidaat niet aan je verwachtingen voldoet, kun je dit direct aan ons melden. We zoeken dan snel naar een passende oplossing, zoals het aanbieden van een vervangende kandidaat.
Ons platform stelt je in staat om binnen een dag een geschikte kandidaat te vinden voor je opdracht. In veel gevallen kunnen kandidaten zelfs dezelfde dag nog aan de slag.
Je kunt een breed scala aan korte opdrachten plaatsen, variërend van enkele uren tot volledige dagen. Het platform is flexibel en afgestemd op verschillende personeelsbehoeften.
Wanneer je je gegevens bij ons achterlaat, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om je specifieke wensen te bespreken. Na deze inventarisatie zorgen we ervoor dat het platform snel voor je klaarstaat. Werknemers kunnen zich vervolgens inschrijven op jouw opdrachten, zodat de planning zich moeiteloos vult!

 

Schedule yourself through Marketplace

You can see in your ASA schedule which shifts are open and which ones you could/would like to work. That way, you can schedule yourself directly.

Here is how it works:

- You go to your candidate portal and then via My Assignment to Planning (the same place where you already submit your availability and can see your shifts).

- Then navigate to the week in which you want to work. If there are shifts on the Marketplace for you, you will see the Show Marketplace button.

- Now click on Show Marketplace and click on the shift(s) you want to work.

- Then click Apply and we will immediately know that you are available for this shift.

- ASA will then assign the shift to you or not. It will appear as Planned Final in your portal and you will also receive an e-mail from our planning system.

- If we cannot assign you after all, you will see this in the status Marketplace Refused and also receive an email from our planning system. You can see more information in the following document:

Instruction - Planning (ENG)

 

Available shifts

At the moment, CSU offers shifts every week on Monday and Friday. To view the exact available shifts you can take a look at the marketplace in the ASA Portal. If we get any new shifts on other days in the week we will show them on the Marketplace as well. 

If you are registered for a day job it is possible to cancel it up to 2 workdays in advance. If you don’t show up or cancel within 2 days, we will register this in your profile as a NO SHOW. 

-One time, no problem (everybody can make a mistake). 

-Two times, suspension for a period.  

-Three times, we must deregister you. 

When you are sick and scheduled for a shift, it’s really important that you contact ASA as soon as possible. You need to call us by phone via 043-3211313 immediately in the morning at 8:30. This way we can try to find a replacement for you. Cancellation is not possible by mail or WhatsApp! 

Before you start your shift you always check in at the CSU representative. They will give you instructions what to do and who you will be working with!  

When you work a 4-hour minimum shift, it is mandatory to take a 30-minute break. This break is NOT paid. Please keep this in mind when working. If you do not take the break, the 30-minute break will still get deducted from your worked hours, so you must take the 30-minute break during the day. 

When you finished your work you will get back to the CSU representative and check out your shift. This is really important to register your worked hours! 

Locations and addresses

At the moment we offer shifts at the following locations: 

Landal de Cauberg – Public transport  
Cauberg 29, 6301 BT Valkenburg  

Landal De Waufsberg  - Public transport  
Hoogcruts 14 B, 6255 NS Noorbeek    

EuroParcs Limburg – ASA transport  
Hommelweg 2, 6114 RT Susteren

Hoog Vaals – ASA transport 
Eschberg 9A, 6291 NK Vaals 

Roompot Gulpen – ASA transport
Euverem 52, 6271 PK Gulpen

Transportation 

For some shifts ASA Maastricht will provide transportation from the office. For other shifts, you have to take public transportation. You can see the transportation per shift here or have a look at 9292.nl - Public transport HELP:   

Transportation to and from Cauberg (from the Maastricht station) 

For this shift, ASA Maastricht will NOT provide transportation. Instead, you can take the following bus from the Maastricht station to Cauberg. 

If you go by bus please buy a dayticket, the costs will be €8.10 and you can travel all day by bus. Don't buy two separated tickets from and back to the resort, the costs will be more than €8.10!

CSU

 

 

 

 

 

 

CSU

 

 

 

 

 

 

 

 

If you are late for a shift, please notify the ASA office as soon as possible. ASA will inform the CSU-location so they will not schedule you out for your shift! 

Transportation from the ASA Maastricht office to the CSU-location.

For this shift, ASA Maastricht will provide transport to and from the location. Before every shift we will meet in front of the ASA Maastricht office (Keizer Karelplein 28 in Maastricht) in the morning. We will then bring you to the location.

At 16:00, you will be picked up again at the same spot you are dropped off. If you know for sure your work will take longer then 16:00, please contact the responsible team leader at the resort. We want to prevent your colleagues are waiting in the bus for a long time, instead they can help you to finish asap! 

Dresscode 

Please make sure to wear neutral, everyday clothing. Since you are cleaning, wearing new clothes is not recommended. In case of shorts, these need to reach over the knee. No slippers, crop tops or open shoes and no visible brand names are allowed. 

You may receive clothing from CSU at check-in. You must wear this so that you are recognizable and visible at the resort. At the end of the day, this clothing must be returned at check-out.

 

Important items to bring 

PLEASE MAKE SURE YOU BRING A VALID ID CARD OR PASSPORT (A DRIVERS LICENSE WILL NOT BE ACCEPTED). If you have a RESIDENCE PERMIT, please ensure you bring it along.  

If you do not bring this, you will get sent home and you do not get paid for the shift or travel costs.

Make sure to bring some lunch as well. You get a 30-minute break every shift. On most locations there is no possible way to get lunch at a store or canteen, so make sure to bring it with you. 

Toch liever bij een andere topwerkgever aan de slag?