Vacatures bij Red je Pakketje

Bezorgers die pakketjes uit de bus laden

Binnen vier jaar groeide Red je Pakketje uit tot een organisatie van meer dan 600 medewerkers. Wil jij aan de slag als pakketbezorger of pick-up chauffeur? Dan is deze werkgever the place to be! Check de vacatures en lees meer over Red je Pakketje.

Filteren en zoeken

Vind direct jouw vacature

Filter de vacatures

Blijf op de hoogte

Ontvang direct de nieuwste vacatures in je inbox

Laatst bekeken vacatures

0 vacatures gevonden

We konden geen vacatures vinden met je geselecteerde wensen

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken

Over Red je Pakketje

 

Red je Pakketje is de generatie van Think different, I’m lovin’ it en Just do it. Een kritische generatie die de wereld wil verbeteren en tegelijkertijd uit is op gemak. Ze zien hun bezorgers als het visitekaartje van webshops. Door dat uitgangspunt zijn bestellingen bij Red je Pakketje in goede handen. Door een bestelling snel én met een glimlach te bezorgen, maken zij online bestellen nog aantrekkelijker.

Bij Red je Pakketje werken alleen maar enthousiaste mensen die elke dag hard werken om onze kwaliteit nog beter te maken. ​Ze werken hierbij vanuit 7 verschillende locaties in Nederland: Utrecht, Zwolle, Amsterdam, Rijen, Eindhoven, Rotterdam, Alkmaar en Arnhem.

 

Werken bij Red je Pakketje

Naast gezellige collega's en een hard groeiende werkgever bieden we je een salaris van €11,80 per uur. Wil jij graag aan het werk bij deze topwerkgever? Dat kan binnen twee functies.

Pakket bezorger

Als pakketbezorger ben je eigenlijk een soort kerstman. Zonder slee, maar wel met een mooie blauwe bestelbus. Red je pakketje is gespecialiseerd in Same Day delivery en Next Day Evening delivery. Je bezorgt daardoor altijd pakketjes waar mensen uit naar uitkijken! 

Je begint je dag om 17:00 op de Hub samen met je collega's waar je samen de pakketten gaat sorteren. Na dit proces stap je jouw bus in om te vertrekken. Nog even je favoriete Spotify lijstje aan en dan ben jij klaar om te gaan! Zijn al je pakketten geleverd? Dat betekent dan een 100% score voor jou! Je sluit je werkdag af als je terugkomt op de HUB, waar je samen met je collega's de dag rond 23:00 uur afrondt. Met een tevreden gevoel sluit je de dag af. Je hebt veel mensen blij gemaakt vandaag!

Pick-up chauffeur

Jouw werkdag start tussen 09:00 en 11:30 uur op de HUB waar je een bus meekrijgt om de pakketten bij verschillende klanten op te halen. Je scant de pakketten met je telefoon en laadt ze in je bus. Teruggekomen op de HUB ga je samen met je collega's de pakketten per locatie sorteren. Vervolgens breng je de pakketten naar een andere locaties waar je een vol geladen bus mee terug neemt naar jouw HUB. Hier ga je samen met collega's de routes voor de pakketten vaststellen en sluit je de dag rond 17:00 uur af. De pakketbezorgers nemen de taak nu van je over! 

 

Dit vragen we van een Red je Pakketje held

  • Je hebt goeie rij skills en een rijbewijs B
  • Je bent 12-24 uur beschikbaar 
  • Je woont in de omgeving Utrecht, Zwolle, Amsterdam, Rijen, Eindhoven, Rotterdam, Alkmaar of Arnhem
  • Je kan heel lief lachten en houdt van roadtrips 

 

FAQ

Flexibele werktijden betekent dat je flexibel bent in wanneer en hoeveel je werkt. Zo werk je de ene dag bijv. in de ochtend en de andere dag in de avond.

Als je het een week wat drukker hebt met school kan je bijv. wat minder uren werken. Ideaal, want zo werk je alleen wanneer het jou uitkomt!

ASA heeft vestigingen verspreid over het hele land, van Groningen – Maastricht. Zo is er altijd een ASA-vestiging bij jou in de buurt!

Bij ASA hebben we verschillende baantjes in de meest uiteenlopende sectoren: van klantenservice tot horeca, en van logistiek tot schoonmaak!

We hebben bijbaantjes voor tijdens je studie, maar kunnen je ook helpen aan je eerste startersbaan als je bent afgestudeerd.

Vanaf 15 jaar mag je je inschrijven voor een bijbaantje om geld te verdienen. Vanaf 15 jaar is iedereen bij ons welkom.

 

Schedule yourself through Marketplace

You can see in your ASA schedule which shifts are open and which ones you could/would like to work. That way, you can schedule yourself directly.

Here is how it works:

- You go to your candidate portal and then via My Assignment to Planning (the same place where you already submit your availability and can see your shifts).

- Then navigate to the week in which you want to work. If there are shifts on the Marketplace for you, you will see the Show Marketplace button.

- Now click on Show Marketplace and click on the shift(s) you want to work.

- Then click Apply and we will immediately know that you are available for this shift.

- ASA will then assign the shift to you or not. It will appear as Planned Final in your portal and you will also receive an e-mail from our planning system.

- If we cannot assign you after all, you will see this in the status Marketplace Refused and also receive an email from our planning system. You can see more information in the following document:

Instruction - Planning (ENG)

 

Available shifts

At the moment, CSU offers shifts every week on Monday and Friday. To view the exact available shifts you can take a look at the marketplace in the ASA Portal. If we get any new shifts on other days in the week we will show them on the Marketplace as well. 

If you are registered for a day job it is possible to cancel it up to 2 workdays in advance. If you don’t show up or cancel within 2 days, we will register this in your profile as a NO SHOW. 

-One time, no problem (everybody can make a mistake). 

-Two times, suspension for a period.  

-Three times, we must deregister you. 

When you are sick and scheduled for a shift, it’s really important that you contact ASA as soon as possible. You need to call us by phone via 043-3211313 immediately in the morning at 8:30. This way we can try to find a replacement for you. Cancellation is not possible by mail or WhatsApp! 

Before you start your shift you always check in at the CSU representative. They will give you instructions what to do and who you will be working with!  

When you work a 4-hour minimum shift, it is mandatory to take a 30-minute break. This break is NOT paid. Please keep this in mind when working. If you do not take the break, the 30-minute break will still get deducted from your worked hours, so you must take the 30-minute break during the day. 

When you finished your work you will get back to the CSU representative and check out your shift. This is really important to register your worked hours! 

Locations and addresses

At the moment we offer shifts at the following locations: 

Landal de Cauberg – Public transport  
Cauberg 29, 6301 BT Valkenburg  

Landal De Waufsberg  - Public transport  
Hoogcruts 14 B, 6255 NS Noorbeek    

EuroParcs Limburg – ASA transport  
Hommelweg 2, 6114 RT Susteren

Hoog Vaals – ASA transport 
Eschberg 9A, 6291 NK Vaals 

Roompot Gulpen – ASA transport
Euverem 52, 6271 PK Gulpen

Transportation 

For some shifts ASA Maastricht will provide transportation from the office. For other shifts, you have to take public transportation. You can see the transportation per shift here or have a look at 9292.nl - Public transport HELP:   

Transportation to and from Cauberg (from the Maastricht station) 

For this shift, ASA Maastricht will NOT provide transportation. Instead, you can take the following bus from the Maastricht station to Cauberg. 

If you go by bus please buy a dayticket, the costs will be €8.10 and you can travel all day by bus. Don't buy two separated tickets from and back to the resort, the costs will be more than €8.10!

CSU

 

 

 

 

 

 

CSU

 

 

 

 

 

 

 

 

If you are late for a shift, please notify the ASA office as soon as possible. ASA will inform the CSU-location so they will not schedule you out for your shift! 

Transportation from the ASA Maastricht office to the CSU-location.

For this shift, ASA Maastricht will provide transport to and from the location. Before every shift we will meet in front of the ASA Maastricht office (Keizer Karelplein 28 in Maastricht) in the morning. We will then bring you to the location.

At 16:00, you will be picked up again at the same spot you are dropped off. If you know for sure your work will take longer then 16:00, please contact the responsible team leader at the resort. We want to prevent your colleagues are waiting in the bus for a long time, instead they can help you to finish asap! 

Dresscode 

Please make sure to wear neutral, everyday clothing. Since you are cleaning, wearing new clothes is not recommended. In case of shorts, these need to reach over the knee. No slippers, crop tops or open shoes and no visible brand names are allowed. 

You may receive clothing from CSU at check-in. You must wear this so that you are recognizable and visible at the resort. At the end of the day, this clothing must be returned at check-out.

 

Important items to bring 

PLEASE MAKE SURE YOU BRING A VALID ID CARD OR PASSPORT (A DRIVERS LICENSE WILL NOT BE ACCEPTED). If you have a RESIDENCE PERMIT, please ensure you bring it along.  

If you do not bring this, you will get sent home and you do not get paid for the shift or travel costs.

Make sure to bring some lunch as well. You get a 30-minute break every shift. On most locations there is no possible way to get lunch at a store or canteen, so make sure to bring it with you. 

     
AgeGross Salary
20+€13.42
19€11.66
18€11.02
17€10.37
16€10.37

Payments: With your registration you will have the choice of getting paid weekly or 4-weekly. If you choose weekly the payments will always be on Thursday. You will get paid your salary the week before.  

Travel costs: Your travel costs will be reimbursed. Please send your ticket to maastricht@asatalent.nl and ASA will do the job for you. If you send the email on time, we will make sure the ticket will be reimbursed together with your salary payment!    

Opening hours ASA Maastricht: 

Monday8:30 - 17:30
Tuesday8:30 - 17:30
Wednesday8:30 - 17:30
Thursday8:30 - 17:30
Friday8:30 - 17:30
Saturday and SundayClosed

 

Phone number 

043 - 3211313   

 

Whatsapp number (Only Whatsapp) 

+31 (0)6 47 57 99 21 

 

E-mail address 

Maastricht@asatalent.nl 

How to start?
Before you can start you need to register yourself at ASA Maastricht. In order to register yourself we need the following information:
-  A valid ID card or Passport;
-  A BSN document;
-  A valid IBAN;
-  A work permit (if necessary).

When we receive these details we can complete your profile so you can schedule yourself in the marketplace.

Hi Hospitality Hero’s,  

Met een hopelijk drukke herfstvakantie met mooi weer in aantocht, hierbij een update over jullie salaris!  

Allereerst dank voor jullie inzet de afgelopen maanden. Dit seizoen hebben al bijna 500.000 bezoekers mogen genieten van jullie gastvrijheid en enthousiasme. En gelukkig kunnen we dit door een nieuwe CAO ook belonen met een verhoging van jullie salaris.  

We begrijpen dat de stijgende kosten van levensonderhoud voor ons allemaal een uitdaging vormen. Daarom willen we benadrukken dat we meegroeien met de inflatie en de marktomstandigheden.  

Dit betekent dat jullie allemaal meer gaan verdienen per 1 oktober. Goed nieuws!
Wat dit exact voor jou betekent, zie je terug in onderstaand overzicht:
15 jaar:            € 5,25
16 jaar:            € 5,75
17 jaar:            € 6,25
18 jaar:            € 7,25
19 jaar:            € 8,13
20 jaar:            €10,00
21 jaar+           €12,50  

Wil je maximaal profiteren van je nieuwe uurloon? Geef dan nog extra beschikbaarheid op in het portaal of via de app voor de herfstvakantie!  

Nogmaals dank voor jullie inzet en enthousiasme!  

PS. Per 1 januari wordt er nog een aanpassing van de CAO verwacht en de komende weken zal gekeken worden of en zo ja welke gevolgen dit heeft voor de uurlonen in 2024. Wij houden jullie op de hoogte! 😊  

Als je vragen of ideeën hebt, laat het ons weten. We staan altijd open voor jullie feedback.  

Met vriendelijk groet,
Flexteam Apenheul

Omdat wij zoveel verschillende projecten op de HAN hebben lopen kan het af en toe als lastig ervaren worden om uren op de juiste kostenplaats in te voeren. Daarom hebben wij een lijstje gemaakt zodat je een duidelijk overzicht krijgt welke kostenplaats bij welk project hoort. Zo moet het invoeren van de uren op de juiste kostenplaats iets duidelijker worden.

kostenplaatsen tabel HAN

INVOEREN VAN UREN
Om uitbetaald te krijgen dien je er zelf voor te zorgen dat je volledig ingeschreven bent.

Volg de volgende stappen; 
- Zorg ervoor dat je ingeschreven staat zodat wij ook jouw contract in orde kunnen maken en teken deze documenten voor je dienst begint. Zonder contract kunnen wij jou namelijk niet uitbetalen en dat zou zonde zijn!
- Heb je je dienst nog niet bevestigd? Doe dat dan nog vandaag.
- Je wordt automatisch aan een kostenplaats gekoppeld.
- Zorg ervoor dat je je normale uren boekt + toeslag als je dat krijgt bij je dienst
- Vragen over je uren? Neem dan contact op met ons.
- Declareer je uren binnen een week. De HAN moet deze uren accorderen. Dit zullen zij z.s.m. doen.  

TOESLAGEN
20% extra over alle uren tussen 1800-2200 (wanneer je minimaal tot 20:00 uur of langer doorwerkt)
40% extra over alle uren na 22.00 uur
40% extra over alle uren op zaterdag
65% extra over alle uren op zondag  

Let op: Alle gewerkte uren altijd schrijven (dus zonder je half uur lunchpauze) bij de 100% (normale uren) en daarvan de uren waarover een toeslag van toepassing is in de regel bij de betreffende toeslag. 

VOORBEELD
Je hebt gewerkt op zaterdag van 09.00 tot 13.00 dan schrijf je de uren als volgt:
-/- de pauze
N (normale uren) --- 3,5 uur tegen 100% (bovenste kolom)
G (onregelmatigheidstoeslag) --- 3,5 uur tegen 40% (3e kolom)  

REISKOSTEN (Niet voor alle opdrachten):
De reiskosten die je krijgt bij de HAN verschillen per afstand.
Hiervoor geldt het volgende: 0 km – 10km: €0,- 10 km – 20 km: €2,72 20 + km: €5,44  

De HAN heeft natuurlijk meerdere locaties. Kijk hier ook goed naar als je ingepland wordt op een van de diensten dat je naar de juiste locatie gaat.

De verschillende locaties die de HAN allemaal heeft zijn:
Arnhem Ruitenberglaan 26, 6826 CC
Arnhem Ruitenberglaan 27, 6826 CC
Arnhem Ruitenberglaan 29, 6826 CC
Arnhem Ruitenberglaan 31, 6826 CC
Arnhem Papendallaan 51, 6816 VD

Nijmegen Kapittelweg 33, 6525 EN
Nijmegen Kapittelweg 35, 6525 EN
Nijmegen Laan van scheut 2, 6525 EM
Nijmegen Laan van scheut 10, 6525 EM
Nijmegen Verlengde groenestraat 75, 6525 EJ
Nijmegen Groenewoudseweg 1, 6524 TM
Nijmegen Heyendaalseweg 141, 6525 AJ
Nijmegen Prof. Molkenboerstraat 3, 6524 RN
Nijmegen Philips van Leydenlaan 25, 6525 EX
Nijmegen Heyendaalseweg 121, 6525 AJ

Bereikbaarheid ASA
ASA Nijmegen is bereikbaar op: 024-3240044
Maandag t/m vrijdag van 8:30 u – 17:30 u
Zaterdagen tijdens open dagen zijn wij ook bereikbaar op het mobiele telefoonnummer: 06-16160734  

Voor andere vragen kan je altijd een mailtje sturen:
Een e-mail kan je sturen naar han@asatalent.nl.

Teamfoto ASA Nijmegen

Ben je ziek? Balen! Dan wensen wij jou veel beterschap!

De afspraak is dat je je telefonisch ziek meldt tussen 08:30 – 09:00 uur. Bel hiervoor naar 024-3240044. Zorg dat je altijd iemand aan de telefoon krijgt. Zijn wij telefonisch in gesprek? Probeer het dan nog eens. Of stuur ons direct een terugbelverzoek per mail zodat wij je terug kunnen bellen! Je bent hier namelijk zelf verantwoordelijk voor. In het weekend zijn wij niet bereikbaar maar bel dan naar de contactpersoon die je aangewezen hebt gekregen. 

Op zaterdag is ASA niet bereikbaar, maar kan je zelf contact opnemen met de HAN via: 06-16160734.

Inschrijven
Ben jij nieuw bij ASA en heb jij nog nooit eerder voor ons gewerkt?
Dan mag jij je inschrijven via deze link: https://banen.asatalent.nl/inschrijven_handiensten

Als dit gelukt is zullen wij je altijd nog even bellen om je inschrijving compleet te maken. 

Aanmelden
Heb jij eerder al een leuke dienst opgepakt bij de HAN in Nijmegen of Arnhem en ga jij binnenkort weer een dienst oppakken?

Meld je dan snel aan via deze link: https://banen.asatalent.nl/aanmelden_vakergewerkt_han.

Wij zullen ervoor zorgen dat jouw contract en pr klaar komen te staan, zodat jij deze kan ondertekenen en jij jouw gewerkte uren kan invoeren.

Ben je afgestudeerd en ben je hard op zoek naar de perfecte baan? Uitzendbureau ASA helpt je graag verder. We helpen je werken. Leren. Verdienen. We bieden je kansen en ervaringen die je helpen om je eigen persoon te worden. En we geven je de tijd en ruimte om te ontdekken wat bij je past. Benieuwd naar de onze startersfuncties?

Toch liever bij een andere topwerkgever aan de slag?